تمهیدات ترافیکی پلیس راهور پایتخت در روز اربعین حسینی در پایتخت

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان، از تمهیدات ترافیکی روز شنبه مورخ ۲۷ مهرماه در تهران خبر داد.

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور پایتخت در روز اربعین حسینی در پایتخت

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه روز اربعین، در تهران پیاده‌روی عظیم جاماندگان اربعین حسینی را خواهیم داشت، خیل عظیمی از عاشقان اهل بیت و مردم مؤمن و شریف تهران در این مراسم معنوی شرکت مینمایند، پنج مسیر راهپیمایی پیش‌بینی شده که به شرح ذیل است:

مسیر شماره یک از میدان امام حسین(ع) آغاز شده و با عبور از خیابان ۱۷ شهریور، میدان شوش، خیابان فدائیان اسلام، میدان شهرری، نهایتاً به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) می‌رسد.

مسیر شماره دو از میدان جمهوری اسلامی آغاز و در ادامه با عبور از بزرگراه نواب، میدان ۹ دی، میدان بهمن، خیابان بعثت، خیابان شهید رجایی، بزرگراه شهید کریمی، چهارراه چشمه علی، خیابان فدائیان ،میدان شهر ری و در نهایت به حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) می‌رسد.

مبدأ مسیر شماره سه نیز امام‌زاده حسن(ع) است که این مسیر در ادامه با عبور از خیابان امین‌الملک، خیابان قزوین، خیابن شیخ محمدی، میدان ۹ دی، میدان بهمن، بزرگراه بعثت، خیابان شهید رجایی، میدان ساعی و میدان مدرس، نهایتاً به حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) می‌رسد.

مسیر شماره ۴ از باقر شهر آغاز شده و در ادامه به خیابان رجائی، پل شهید آوینی، خیابان سلمان فارسی و در پایان به حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) می‌رسد.
مسیر آخر نیز از جاده ورامین آغاز شده، در ادامه به میدان معلم خواهد رسید و بعد از پیمودن مسافتی از سمت سه راه ورامین، خیابان فدائیان و شهرری به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: پلیس راهور تهران بزرگ با کلیه استعداد خودرویی و نیروی انسانی خود به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر به زائرین عزیز در آماده باش ۱۰۰ درصد خواهد بود. به همین منظور از ساعت ۲۴ شب گذشته (جمعه شب)در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و مسیر های ۵ گانه ممنوعیت توقف خواهیم داشت و همکاران بنده نسبت به پاکسزی معابر اقدام خواهند نمود. ضمنا از ساعت ۶ بامداد روز شنبه ۷/۲۷ اربعین حسینی ممنوعیت تردد را در طول مسیرها تا پایان مراسم خواهیم داشت.

مهماندار از تمامی رانندگان خواست که نهایت همکاری را با عوامل پلیس راهور در جهت خدمت رسانی و تسهیل عبور زائرین در مسیر پیاده روی اربعین حسینی داشته باشند.

مهماندار در پایان افزود: با شروع مراسم که از ساعت ۶ بامداد روز اربعین خواهد بود تردد تمامی خودروها و موتور سیکلت ها در طول مسیرهای پیاده روی و محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی ممنوع خواهد بود.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها