یا میزبانی از جام جهانی کشتی یا هیچ/نامه استاندار به وزیر ورزش

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: یا فدراسیون میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی را به ما می‌دهد یا خوزستان تا پایان سال ۹۹، هیچ تورنمنتی از کشتی را میزبانی نخواهد کرد.

یا میزبانی از جام جهانی کشتی یا هیچ/نامه استاندار به وزیر ورزش

افشین حیدری در واکنش به اظهارات مسئولان فدراسیون در خصوص گرفتن میزبانی مسابقات جام‌جهانی کشتی فرنگی از ماهشهر به دلیل مخالفت اتحادیه جهانی و قصد فدراسیون برای دادن میزبانی جام باشگاه‌های جهان به ماهشهر به جای جام جهانی، اظهارکرد: ما تنها به دنبال میزبانی جام جهانی در ماهشهر هستیم و اگر فدراسیون نتواند در این زمینه اقدامی انجام دهد، خوزستان تا پایان سال ۹۹، هیچ تورنمنتی از کشتی را میزبانی نخواهد کرد.
وی تاکید کرد: ما به تعهدات مالی‌مان نسبت به میزبانی رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در ماهشهر و پرداخت یک میلیارد تومان، عمل کرده‌ایم و فدراسیون نیز باید پیگیر حل موانع مطرح شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: ما قبلا رایزنی‌های لازم برای میزبانی جام‌جهانی کشتی را انجام داده‌ بودیم و این‌که الان گفته می‌شود ماهشهر نمی‌تواند میزبان باشد، برای‌مان قابل پذیرش نیست. مردم ماهشهر و خوزستان علاقه‌مند به برگزاری این رویداد مهم هستند و ما هم از مواضع خود در این زمینه کوتاه نخواهیم آمد.
وی با اشاره به نامه ارسالی استاندار خوزستان به وزیر ورزش برای پیگیری این موضوع، گفت:‌ طی این نامه استاندار از آقای سلطانی‌فر خواسته است که با تشکیل جلسه‌ای با حضور روسای سابق و فعلی فدراسیون کشتی، علت گرفتن این فرصت مهم از مردم خوزستان، هر چه سریع‌تر مشخص شود.

مسئولان فدراسیون کشتی مدعی شده‌اند، اتحادیه جهانی کشتی به بهانه نداشتن خط پروازی مستقیم با کشورهای خارجی، با میزبانی ماهشهر از جام جهانی کشتی فرنگی مخالفت کرده است، این در حالی است که خوزستان طی سال‌های اخیر بارها میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی و جام جهانی را عهده‌دار بوده است.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها