حکم سرمربیگری محمدی و بنا برای المپیک توکیو صادر شد

در حالیکه محمد بنا و غلامرضا محمدی پس از انتخاب رییس جدید فدراسیون کشتی، بدون حکم به کار خود به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی ادامه می‌دادند، حکم سرمربیگری خود را از علیرضا دبیر دریافت کردند.

حکم سرمربیگری محمدی و بنا برای المپیک توکیو صادر شد

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در احکامی محمد بنا و غلامرضا محمدی را به عنوان سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران تا المپیک ۲۰۲۰ توکیو منصوب کرد.

در حکم محمد بنا آمده است:

جناب آقای محمد بناء
مربی ارزشمند کشتی فرنگی ایران و جهان
با سلام و احترام،
نظر به پیشنهاد مدیر فنی محترم تیم های ملی کشتی فرنگی و با توجه به سوابق قهرمانی و تجربیات ارزنده جنابعالی در امر مربیگری در عرصه های ملی و بین المللی، به موجب این ابلاغ، به سمت "سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور" تا پایان مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن منصوب می شوید.
انتظار دارم با اتکال به نیروی لایزال الهی، در امر هدایت تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در این رویداد مهم و اعتلای نام ورزشی ملی کشور، همچون گذشته موفق و سربلند باشید.

در حکم سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز آمده است:

جناب آقای غلامرضا محمدی
مربی ارزشمند کشتی آزاد ایران و جهان
با سلام و احترام،
نظر به پیشنهاد مدیر فنی محترم تیم های ملی کشتی آزاد و با توجه به سوابق قهرمانی و تجربیات ارزنده جنابعالی در امر مربیگری در عرصه های ملی و بین المللی، به موجب این ابلاغ، به سمت "سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشور" تا پایان مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن منصوب می شوید.
انتظار دارم با اتکال به نیروی لایزال الهی، در امر هدایت تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان در این رویداد مهم و اعتلای نام ورزشی ملی کشور، همچون گذشته موفق و سربلند باشید.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها