نام ستاره لیورپول در کتاب رکوردهای گینس

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع جوان لیورپول، با ثبت 12 پاس گل به عنوان  مدافع در یک فصل رقابت های لیگ برتر، توانست نامش را در کتاب رکورد های گینس ثبت کند.

نام ستاره لیورپول در کتاب رکوردهای گینس

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع 21 ساله لیورپول، توانست در رقابت های فصل گذشته لیگ برتر رکورد 12 پاس گل را از خود به ثبت برساند.

آرنولد توانست با ثبت 12 پاس گل رکورد بیشترین پاس گل از یک مدافع در تاریخ رقابت های لیگ برتر را از آن خود کند و از رکورد بازیکنانی مثل اندی هینچکلیف و لیتون بینس عبور کند.

آرنولد در فصل 19-2018 سالی رویایی را با لیورپول سپری کرد. آن ها تنها با فاصله یک امتیازی نسبت به منچسترسیتی از قهرمانی در رقابت های لیگ برتر باز مانده بودند.

این مدافع 21 ساله انگلیسی پس از ثبت این رکورد گفت:" این موضوع برای من باعث افتخار است. من همیشه می خواهم به پیشرفت خود ادامه دهم و به تیمم کمک کنم تا شانس های بیشتری ایجاد کند. من از سایر هم تیمی هایم تشکر می کنم چرا که بدون حضور آن ها ثبت این رکورد غیر ممکن بود. این یک لحظه افتخار آمیز برای من و خانواده من است و امیدوارم این رکورد تا سال ها در دست من باشد."

آرنولد در ادامه درباره ویرژیل فن دایک نیز گفت:" فن دایک یک بازیکن در سطح جهانی است. ویرژیل بهترین بازیکنی است که تا به حال با او هم تیمی بوده ام. با وجود او قدرت تیم ما دو چندان می شود. "

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها