داریوش ارجمند در گفت‌وگو با برنامه سرنا / قسمت دوم

هیچ‌کس نمی‌تواند به من بگوید که درمورد موضوعی حرف نزنم /از نقدها و متلک‌های سریال ستایش نمی‌رنجم

داریوش ارجمند گفت: خاطرم است در مصاحبه با مرحوم علی معلم اینگونه پاسخ دادم که؛ من یک انسان هستم و همه چیز این جهان به من مربوط است و هیچ‌کس نمی‌تواند به من بگوید که درمورد موضوعی حرف نزنم.

هیچ‌کس نمی‌تواند به من بگوید که درمورد موضوعی حرف نزنم /از نقدها و متلک‌های سریال ستایش نمی‌رنجم

بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در بخش دوم گفتگو با برنامه سرنا به ویژگی یک هنرمند واقعی اشاره کرد و اظهار داشت: هنرمند پادزهر جهل و نفرت است؛ مگر می‌شود چیزی به من که هنرمند هستم مربوط نباشد. من چشم‌بندهایم را از بین برده‌ام و به اندازه 360 درجه اطرافم را با آگاهی مشاهده می‌کنم.
وی خاطرنشان کرد: درحقیقت هنرمند نمی‌تواند با یک بال بپرد چراکه هنرمند باید مزین و مسلح به بارقه‌ای از انوار الهی باشد.
بازیگر سریال ستایش درباره نویسنده این فیلم اضافه کرد: همه جا می‌گویم، نویسنده سریال ستایش بهترین است. اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که برخی از صحنه‌ها و جملات این فیلم به صورت ضرب‌المثل شده است.
وی عنوان کرد: بازیگران سریال ستایش با اینکه همگی درجه یک نیستند، اما به دلیل نوشته‌های خوب سعید مطلبی، بهترین بازی خود را انجام داده‌اند.
ارجمند در پایان درخصوص پایان‌بندی سریال ستایش گفت: هیچ بخشی از سریال ستایش را لو نمی‌دهم چراکه به اصول تلویزیون پایبند هستم البته با نحوه پخش روزانه سریال مخالف هستم و ترجیح می‌دادم به صورت هفته‌ای یک قسمت پخش شود.

بخش اول گفت و گو با داریوش ارجمند را در لینک زیر قابل مشاهده است:

عاشق بیلیارد هستم اما 20 سال است به آبروی مالک اشتر، دست به چوب نزدم / سینما، مانند حمام عمومی شده / همسرم هرشب بابت مرضیه، اشک می‌ریزد

18

حجم ویدیو: 35.22M | مدت زمان ویدیو: 00:11:47 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • حسین شهابی
    0

    بسیار بسیار عالیه اجرکم عندا...

  • روزبه گودرزی
    0

    استاد ارجمند یدونس.....افتاددددددد؟؟؟؟؟

  • Rf
    0

    بازیت آقای ارجمند مخصوصا در سریال ستایش در نقش حشمت فردوس و مالک اشتر در امام علی خیلی خوب بود اما تو بعضی مصاحبه هات نه همه یه حرف هایی میزنی که آدم به شک میفته برای اینکه نگهت دارند و ممنوع تصویرت نکند یه طور هایی چاپلوسی مقامات رو میکنی و میگی اوضاع کشور عالیه در صورتی که اصلا اینطوری نیست مرجع حرفم برنامه آقای ضیا است که مجریش بود خوددانی.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها