بزرگ‌ترین سایت سوء‌استفاده از کودکان در فضای «دارک وب» منهدم شد

۳۰۰ متهم به دلیل سوءاستفاده از کودکان در فضای «دارک وب» دستگیر شدند. ستاد منصفه عالی آمریکا فردی که گفته می‌شد مدیریت وب‌سایت منتشر کننده تصاویر مستهجن از کودکان در «دارک وب» را بر عهده داشته مجرم تشخیص داده است.

بزرگ‌ترین سایت سوء‌استفاده از کودکان در فضای «دارک وب» منهدم شد

۳۰۰ متهم به دلیل سوءاستفاده از کودکان در فضای «دارک وب» دستگیر شدند. ستاد منصفه عالی آمریکا فردی که گفته می‌شد مدیریت وب‌سایت منتشر کننده تصاویر مستهجن از کودکان در «دارک وب» را بر عهده داشته مجرم تشخیص داده و مقامات پلیس این کشور از دستگیری ۳۰۰ متهم دیگر در رابطه با این پرونده در اقصی نقاط دنیا خبر داد.

بازرسان وزارت دادگستری آمریکا طی بیانیه‌ای اعلام کردند که یک مرد ۲۳ ساله اهل کره جنوبی به نام جونگ وو سون به جرم راه اندازی و مدیریت وب‌سایتی به نام «Welcome To Video» در دارک وب که به تعبیر مقامات قضایی آمریکا از نظر محتوایی بزرگ‌ترین بازار برای سوء استفاده از کودکان به‌شمار می‌رود را دستگیر کرده‌اند.

آنها در بیانیه خود همچنین از دستگیری ۳۰۰ فرد دیگر در سراسر آمریکا و کشورهایی چون انگلستان، کره جنوبی، آلمان، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، جمهوری چک، کانادا، ایرلند، اسپانیا، برزیل و استرالیا به اتهام استفاده از این وب‌سایت خبر دادند.

به گفته وزارت دادگستری آمریکا جونگ وو سون با ۹ اتهام مختلف در پرونده‌اش در ماه مارس سال گذشته دستگیر شد و بعد از دستگیری، سرورهای وب‌سایت مذکور نیز کشف و ضبط شد. براساس حکم صادره مقامات مجری قانون در کشورهای مختلف ۸ ترابایت ویدیو غیراخلاقی را کشف کردند که از این میزان ۴۵ درصد آن به سوء استفاده جنسی از کودکان مربوط می‌شد.

گفته شده که این وب‌سایت ویدیوها را از طریق تراکنش‌های بیت‌کوین به کاربران خود می‌فروخته تا امکان شناسایی و دستگیری آنها وجود نداشته باشد.

منبع: آنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها