سقف اولیه عیدی و افزایش حقوق کارکنان در لایحه بودجه ۹۹ مشخص شد

در لایحه بودجه سال آینده مبلغ عیدی کارکنان حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و افزایش حقوق آن‌ها به طور متوسط ۱۵ درصد تعیین شده است.

سقف اولیه عیدی و افزایش حقوق کارکنان در لایحه بودجه ۹۹ مشخص شد

دولت لایحه بودجه سال آینده را نیمه آذرماه به مجلس می‌برد و بر این اساس چندی پیش بخشنامه مربوط به پیش‌بینی بودجه را به دستگاه‌ها ابلاغ کرد. به تازگی نیز ضوابط مالی تنظیم لایحه بودجه اعلام شده است.

بر این اساس مبلغ پاداش پایان سال (عیدی) در بودجه سال آینده حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است. البته باید این مبلغ در نهایت به تصویب هیأت وزیران برسد.

مبلغ عیدی کارکنان در سال گذشته حدود ۹۳۲ هزارتومان و برای امسال حدود یک میلیون و ۷۸ هزار تومان پیش‌بینی شده که باید در نهایت با تصویب هیأت دولت پرداخت شود.

افزایش حقوق کارکنان در سال آینده نیز به طور متوسط ۱۵ درصد است که البته این رقم نیز باید در مجلس مصوب شود.

افزایش حقوق و دستمزد مشمولان قانون کار نیز ۱۵ درصد تعیین شده که رقم قطعی آن به تصویب شورای عالی کار می‌رسد.

اعداد و ارقام اعلام شده در ضوابط بودجه مبنایی است که تا دستگاه‌ها بتوانند بودجه خود را براساس آن تخمین زده و به سازمان برنامه و بودجه اعلام کنند تا بتواند بر مبنای آن اعداد و ارقام لایحه بودجه سال آینده را تعیین تکلیف کند.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • arman
    0

    واقعا چه وقاحتی. با این تورم ۱۵ درصد ؟ همین الانشم مردم با گندی که دولت زد ۹۰ درصد یا روی خط فقر هستن یا زیر خط فقر . باید توی دهن این دولت میزدیم ولی افسوس که نماینده های مردم هم ......

  • امید
    0

    همچین تیتر زدی افضایش حقوق فکر کردیم ی یک ملیونی اضاف کردن دویست تومن پول ی شلوار میشه

    نظرات شما -
    • م_ی
      0

      البته تصمیم گیرندگان اقتصادی مردم،خودشون که مشکل مالی ندارند.لذافکرمی کنندزندگی عامه مردم گل وبلبله.

  • ناشناس
    0

    ازالان دارن ماست مالی میکنن نمیدونم کی به اینا مدرک حسابرسی داده تورم ۷۸٪اون وقت اضافه ۱۵٪ واقعا خیللللللللللللللللللللللی خنده داره

  • علی رضا
    0

    خداروشکر پس سال بعد هم فقیر تر میشیم.خیلی خوبه آدم تکلیفش بدونه.ممنون از نماینده های مردم و دولت تدبیر و امممممممممممممید!!!!!!!!!!!!!!!!

  • حجت
    0

    دستشون درد نکنه 200 میخوان اضافه کنند اونوقت اجناس رو 200 رابر میکنند

  • حجت
    0

    بندگان خدا نمایندگان مجلسی ها علی الخصوص رییس مجلس کمر به کشتن ماها بستن کجای کارید

  • کاربر ناشناس
    0

    بسم الله شروع شد عیدی پاداش ۱۵%

  • کیان
    0

    تورم چند درصده که حقوق را میگن۱۵ درصد افزایش میدن.

  • رضا
    0

    البته از حق نگذریم سال گذشته بود که همه چیز چند برابر شد و باید تا صد در صد افزایش حقوق میدا ند که حدود 20 در صد دادند و امسال ما مثل سال گذشته افزایش چندانی نداشتیم حتی تا حدودی قیمت‌ها کنترل شد ولی به خاطر افزایش سال قبل امسال حداقل باید 40 درصد افزایش داشته باشیم تا حدودی جبران قیمت‌های بالا را جبران کند

  • علی
    0

    زیر5میلیون عیدی بدرد هیچی نمی خورد بعضی ها مثل اینکه توی این مملکت زندگی نمی کنند وخبر ازگرانی سرسام آورندارند که خط می دهند.که به مرگ بگیرند تا به تب راضی شویم.خداوکیلی اگر حداقل حقوق ماهیانه 5یا6میلیون باشد امکان زندگی بخورونمیر مهیا میشود.کارگران کارمندان وبازنشستگان بابدبختی روزگار سپری می کنند.مسئولین بداد ملت برسید وضع معیشت بسیار خراب است.نفسمان بند آمده حضرت ملک الموت حتی کفاررااینقدر زجر نمی دهد.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      کدوم گرانی آقا.انگار شما تو این مملکت زندگی نمیکنید؟م.ر ما گرانی داریم؟انگار بعَضی دوستان متوجه نیستن که ما در جنگ اقتصادی هستیم.تو جنگ اینجور چیزها طبیعی هست.کمی باید توقعات را کم کنیم.در جنگ مگه امکان زندگی عا ی وجود داره؟همین گرانی که میبینید خدایی تو همچین وضعیتی که کشور ما را قرار دادن بازم کمه. آمریکا و حتی هر کشوری دیگر جای ما بود الان نابود شده بود.تقصیر خودمون هست که از اول فکر مرغ همسایه غازه تو مغزمون فرو کردن.اگه به فکر اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان بودیم و از کالای داخلی خودمون استفاده میکردیم آمریکا حتی اجازه فکر کردن به تحریم را هم به خودش نمی داد.بنزین را امیدوارم فراموش نکرده باشیم.تا وقتی وابسته به بنزین وارداتی بودیم دائما استرس تحریم بنزین داشتیم.وقتی خودکفا شدیم آمریکا و اجانب جرات به زبان آوردن کلمه بنزین را هم ندارن.به امید درک واقعیت که به ما القا میکنن که همه مشکلات را خود نظام بوجود میاره،.البته کم و کاستی هایی هست.منکر نیستیم.فراموش نکنیم که اینها حتی دارو را هم تحریم کردن برا من و تو.من داروی بیماری خاص استفاده میکنم. امیدوارم هیچ وقت جای من نباشی.من این را با تمام وجود حس کردم و میکنم.بیایید قدر با هم بودن را بدانیم.و اینقدر ناشکری نکنیم.انتقاد خوب هست ولی انصاف هم باید رعایت بشه.

    • سروناز
      0

      پنج میلیون؟! ملت بدبخت دارن با ماهی دو میلیون سگ مرگی میکنن! یکیش خود من!!!!!!!!

    • رضا
      0

      خدمت کابر ناشناس یه سوال دارم و اون اینکه چه زمان جنگ حالا از هر نوعش که باشد اقتصادی و نظامی و سیاسی و یا هر جنگ دیگه چه وقت دست از سر مردم عادی برمی‌داره؟؟؟؟؟؟

  • مهدی
    0

    امام برخیزو وببین بر سر این ملت پا برهنه که آنها را ولی نعمتان لقب دادی چه آوردن کفش که ندادن نان شبش را هم از ش گرفتند یک نمونه باز نشستگان تامین اجتماعی که هر ساله همسان سازی حقوق بازنشستگان در بودجه سالانه پیش بینی می شود ولی هیچ خبری از آن نیست ولی یک خبر هست آن هم شرمندگی بی عتباری بی‌احترامی وقتی حقوق جواب هزینه‌های را نمیده کم‌کم پیش خانواده بی ارزش می شوی مرگ بهتر از زندگی است

  • ناشناس
    0

    دیگه همین مونده کاسه گدایی بگیریم بریم تو خیابون جون هر کسیو دوست دارین رحم کنین خواهش میکنم ازتون رحم کنین کجا رفت آب و گاز و برق مجانی کجا رفت کشوره ثروتمند مردم فقیر به والله قسم ما آدمای که ناراضی هستیم دشمنی با شما نداریم شما درست اداره کن کشوره کار درست کن واسه ما جونا حقوق خوبی بدن که در رفاع باشیم ریاست کن کسی حرفی زد من خودم میام میزنمش به قرآن به جونن رسیدم دیگه خدا یا شمارو ورداره از رو زمین یا منو ورداره دیگه بقران اگه شما یک هزارمو رم درصدی از بد بختیایی مارو شما داشته باشین قابله درک نیست براتون ما شکممون گشنه هستش شکمه گشنه هم هیچی حالیش نیست نمی‌فهمه تو نداری بابا ما چقدر قسم بخورم که ما از همین مردم هستیم بخدا تروریسم یا خارجی نیستیم ایرانی هستیم و وطن پرست این حقوق های ناچیز جواب زندگیه مارو نمیده این کارتون خودکشیه مهض هستش

  • نورالدین باباعلی
    0

    تورا به خدا به این آقایان بگید دیگه از رتبه بندی حرف نزنند

  • ناشناس
    0

    آقای ناشناس تمام حرفات متین یا اینکه آقازاده هستی یا اینکه داخل ایران زندگی نمیکنی چرا مسولین محترم نباید این بدبختی ها را لمس کنند آنها در رفاه کامل هستند و نمیدانم چگونه این آمار وارقام را در می آورند که تورم صد در صد را چگونهافزایش حقوق شده۱۵ در صد هیچ کس مقصر نیست بجز نمایندگان مجلس که هر چه بلا و بدبختی است از وجود آنها میباشد تمام بدبختی مملکت ما از نمایند گان جیره خوار وبی سواد ومفت خور ودزدمیباشد که قوانین را چپکی اجرا میکنند تنها امید ما اول خدا بعد رهبرمیباشد

  • جمشید کاشانی
    0

    افزایش حقوق ۱۵ درصد برای کارمندان دولت علاوه بر اینکه کم نیست زیاد هم هست و باید تعدیل هم شود..اما افزایش ۱۵ درصدی حقوق کارگران ظلم بزرگی در حق این عزیزان،وباید حداقل برای سال آینده ۴۰ درصد افزایش یابد تا این قشر تاثیر گذار بر اقتصاد کشور ولی مظلوم بتوانند زندگی گنند..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها