پاسخ امری به اوزیل: مسوت بازیکن مهمی است

اونای امری، سرمربی آرسنال به صحبتهای اخیر مسوت اوزیل درباره شرایطش در این تیم واکنش نشان داده و گفت اوزیل برای آرسنال مهره مهمی است.

پاسخ امری به اوزیل: مسوت بازیکن مهمی است

بعد از آنکه مسوت اوزیل در یک مصاحبه انتقادهایی به وضعیت خود در آرسنال وارد کرد و مدعی شد او در آرسنال حکم سپر بلا را پیدا کرده، اونای امری نسبت به صحبتهای او واکنش نشان داد و گفت اوزیل برای آرسنال مهره مهمی است.

اوزیل در فصل جاری تنها در دو بازی برای توپچی‌ها به میدان رفته و تنها بازی‌اش در لیگ برتر به مصاف آرسنال و واتفورد در ماه گذشته میلادی برمی‌گردد. اوزیل در سه بازی قبلی آرسنال در لیگ برتر حتی به فهرست اولیه تیم هم راه پیدا نکرده و امری گفته بود علت این ماجرا این بوده که دیگر بازیکنان آرسنال استحقاق بیشتری داشته‌اند.

اما امری در واکنش به صحبتهای اوزیل گفت:" ما باید زمان حال را در نظر بگیریم. ما در زمان حال زندگی می‌کنیم و هدف‌مان این است که در هر بازی با بهترین کیفیت‌مان به مصاف حریف برویم".

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" مسوت اوزیل برای ما مهره مهمی است. یک بازیکن گاهی اوقات می‌تواند با بازی کردن در زمین مهم باشد و گاهی با نشستن روی نیمکت. حتی یک بازیکن می‌تواند زمانی که خودش را برای بازی بعدی آماده می‌کند مهم باشد. این ذهنیت ما است و ما با استفاده از این ذهنیت است که فهرست 25 نفره بازیکنان‌مان برای هر بازی را مشخص می‌کنیم. اوزیل در سه هفته اخیر تلاش می‌کند و در تمرینها بهتر شده و ما اگر به او نیاز داشته باشیم از او استفاده خواهیم کرد".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها