ساری: پیروزی مقابل اینتر دیگر اهمیتی ندارد

مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس مدعی شد بولونیا حریف خطرناکی برای تیمش خواهد بود.

ساری: پیروزی مقابل اینتر دیگر اهمیتی ندارد

یوونتوس که پیش از تعطیلات بازی های ملی با غلبه بر اینتر در سن سیرو صدرنشین رقابت های سری آ شد، فردا باید در تورین به مصاف بولونیا برود. مائوریتسیو ساری تاکید کرد تیمش بازی سختی پیش رو دارد و باید اتفاقات بازی مقابل اینتر را به دست فراموشی بسپارد.

دیدار برابر بولونیا: "من امیدوارم که فردا میهایلوویچ روی نیمکت تیم خود باشد و خوشحال می شوم که او را دوباره ببینم. من به آنچه که تاکنون از بولونیا دیده ام علاقه دارم. آمار می گوید که آنها توپهای زیادی را بازیابی کرده، ضربات زیادی به سمت دروازه شلیک می کنند و فقط چند گل دریافت کرده اند، پس بولونیا حریف خطرناکی خواهد بود.

پیروزی برابر اینتر و آنچه در سن سیرو اتفاق افتاد دیگر اهمیتی ندارد. می خواهم ببینم بازیکنان یوونتوس در یک مسابقه دشوار چقدر، متمرکز هستند زیرا بازی کردن بعد از دیدار های ملی همیشه خطرناک است. من نمی دانم که آیا بعد از بازی بازی مقابل اینتر نظر کسی درباره ما تغییر کرده است یا خیر، اما شک و تردید نسبت به من موضوع است که من همیشه با آن زندگی کرده ام و من به این موارد اهمیتی نمی دهم."

شرایط بازیکنان یوونتوس: "در طول هفته دانیلو و آرون رمزی به تمرینات بازگشتند. در مورد داگلاس کاستا و متئو دی شیلیو نیز خبرهای دلگرم کننده ای از کادر پزشکی دریافت کرده ایم، اما آنها هنوز هم به طور جداگانه تمرین می بینند.

من فکر می کنم که هم پائولو و هم گونسالو ایگواین هر دو برای بازی بولونیا آماده هستند. بلیز ماتویدی بازیکن بسیار و مفید در زمین بوده که تحرک و شرایط جسمی فوق العاده ای دارد و موقعیت را درک می کند."

شرایط ماریو مانژوکیچ: "وی به دلیل توافقی که با این باشگاه انجام داده، با ما تمرین نمی کند. اما من در صورت تغییر شرایط آماده هر اتفاقی هستم."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها