رضایت سیمئونه از مهاجمان گل‌نزن اتلتیکو مادرید

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، مهاجمان تیمش، دیگو کاستا و آلوارو موراتا، را علی رغم ناکامی شان در گلزنی در دیدارهای اخیر تحسین کرد.

رضایت سیمئونه از مهاجمان گل‌نزن اتلتیکو مادرید

اتلتیکو مادرید در 5 دیدار اخیرش در لالیگا، تنها یک پیروزی کسب کرد؛ هرچند همچنان تنها سه امتیاز با رئال مادرید صدرنشین فاصله دارند. شاگردان سیمئونه در هر چهار دیداری که موفق به پیروزی نشدند، در باز کردن دروازه حریف ناکام بودند.

کاستا و موراتا تا اینجای فصل هر کدام یک بار در لالیگا موفق به گلزنی شدند اما سیمئونه تردیدی در مورد توانایی های زوج خط حمله اش ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" من فکر می کنم که آنها فوق العاده هستند؛ آنها خوب کار می کنند؛ هرچند هنوز این را با گلزنی ثابت نکرده اند و من می دانم که این یک کار معمولی برای آنهاست.

فکر می کنم مشارکت آنها، آمادگی و اشتیاق آنها برای پیشرفت فوق العاده است. امیدوارم آنها به همین مسیر ادامه بدهند. این چالش آنهاست. هر دو آنها یک گل در لالیگا به ثمر رسانده اند. موراتا کمتر از دیگو بازی کرد اما من می فهمم که هر دو آنها اشتیاق دارند. می توانم ببینم که آنها می خواهند بهتر شوند.

ما باید آرامش شان را حفظ کنیم و بدانیم که هر دو آنها بازیکنان مهمی برای باشگاه و تیم هستند. ما امیدواریم که آنها به زودی گلزنی را آغاز کنند. این بخشی از زندگی آنهاست اما من صادقانه فکر می کنم که آنها خوب کار می کنند."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها