لمپارد: می خواهیم در جمع چهار تیم بالای جدول بمانیم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی از رسیدن تیمش به رتبه سوم جدول رضایت دارد.

لمپارد: می خواهیم در جمع چهار تیم بالای جدول بمانیم

چلسی که فصل را با شکست سنگین مقابل منچستریونایتد آغاز کرد، در هفته های اخیر به پیروزی های متوالی دست یافته و حالا در رتبه سوم جدول قرار گرفته است. فرانک لمپارد مدعی شد آنها باید انگیزه خود را حفظ کرده و همچنان تشنه رسیدن به موفقیت باشند.

فرانک لمپارد گفت: "باید از بازی خوب نیوکاسل تمجید کنم و حالا مشخص شد چرا آنها امسال در بازی های بزرگ نتایج خوبی گرفته اند. در نیمه اول ضریب امنیت در بازی ما کافی نبود و آرام بازی کردیم، اما در بین نیمه از بازیکنانم خواستم در موقعیت های یک به یک بهتر عمل کنند. از عملکرد تیم خود خوشحالم و متئو کواچیچ نمایش فوق العاده ای در جریان بازی داشت، تیم روحیه و انرژی بالایی دارد. از عملکرد کریستن پولیسیچ در بازی امروز رضایت دارم.

حضور در جمع چهار تیم برتر خوب است، شما اهداف خود را بدانید و ما می خواهیم به روش صحیح خود را به چالش بکشیم. ما باید برای ماندن در جمع تیم های بالای جدول انگیزه بالایی داشته و تشنه موفقیت باشیم.

بعد از شروع کمی دشوار در فصل جاری، بازگشت به جمع چهار تیم برتر خوشحال کننده است. ما باید همچنان انگیزه خود را حفظ کرده و تلاش کنیم در بالای جدول بمانیم. از عملکرد هودسون اودی رضایت دارم و او مسئولیت خود را به خوبی انجام داد، اما خود هودسون نیز می داند که می تواند بهتر از این عمل کند."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها