سخنگوی حزب اعتماد ملی:

اعتماد ملی در حال بررسی تعداد اصلاح‌طلبان آماده ورود به انتخابات است

سخنگوی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه در حال بررسی اصلاح ‌طلبان آماده ورود به انتخابات هستیم، گفت: اگر شورای نگهبان نامزدهای اصلاح‌طلبان را تایید کند، ما در همه حوزه‌ها نامزد خواهیم داشت.

اعتماد ملی در حال بررسی تعداد اصلاح‌طلبان آماده ورود به انتخابات است

اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره تازه‌ترین فعالیت‌های انتخاباتی اعتماد ملی، اظهار کرد: در حال بررسی هستیم که در هر استان چه تعداد اصلاح‌طلب آماده ورود به انتخابات هستند و چه تعداد از این افراد عضو اعتماد ملی هستند یا مایل‌اند که اعتماد ملی از آنها حمایت کند.

وی ادامه داد: کمیته انتخابات حزب فعال است و در قالب شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان فعالیت می‌کند. ما در حزب ارزیابی‌های خود را انجام داده و افراد را ترغیب و تشویق می کنیم تا در انتخابات نامزد شوند، ولی در نهایت در قالب شورای عالی سیاستگذاری اقدام خواهیم کرد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه اگر شورای نگهبان نامزدهای اصلاح‌طلبان را تایید کند، ما در همه حوزه‌ها نامزد خواهیم داشت، تصریح کرد: نگاه ما بیشتر به میزان توانایی استفاده از نیروهای اصلاح‌طلب است. اگر نامزد ما در همه حوزه‌ها تایید صلاحیت شوند، لیست انتخاباتی ارائه خواهیم کرد و در غیر این صورت در حوزه‌هایی که نامزد نداشته باشیم، لیست نخواهیم داشت و این حوزه‌ها بدون رقیب خواهند ماند که نتیجه آن کاهش آرا خواهد بود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها