معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور راهی زندان شد! +تصویر


29 مهر 1398 - 09:20
5dacb9cd16913_5dacb9cd1691a
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده همراه احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران از زندان زنان در ساری بازدید کرد.

معصومه ابتکار در صفحه توییترش نوشت: «‌بازدید زندان‌های زنان در شهرهای مختلف وگفتگوی چهره به چهره با زندانیان امکان ارزیابی و ارایه گزارش جامع وضعیت زندان‌ها و زندانیان و پیگیری سیاست‌های متناسب را فراهم می‌کند. تلاش‌های زیادی توسط مددکاران و مدیران برای بهبود شرایط صورت می‌گیرد.

 

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده همراه احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران از زندان زنان در ساری بازدید کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5dacb9cd16913_5dacb9cd1691a
29 مهر 1398 - 09:20

معصومه ابتکار در صفحه توییترش نوشت: «‌بازدید زندان‌های زنان در شهرهای مختلف وگفتگوی چهره به چهره با زندانیان امکان ارزیابی و ارایه گزارش جامع وضعیت زندان‌ها و زندانیان و پیگیری سیاست‌های متناسب را فراهم می‌کند. تلاش‌های زیادی توسط مددکاران و مدیران برای بهبود شرایط صورت می‌گیرد.

 

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


15

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1398/8/11 -19:11

این زنان به دلایل اینکه دزد واقعی نیستند و دردمند و حقشان را یکسری مقیم آمریکا و کانادا و.... خوردند!!!!

کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1398/8/11 -19:08

این خانم و خانواده اش اقامت آمریکا گرفته و در آخر با پول بازنشستگی نجومی مردم ایران در سواحل فلوریدا محبوس میشود!!!!!!؟؟؟؟

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1398/7/30 -23:51

ان شالله به زودی با قوه عدالت خانوادگی میرن زندان

MHM 1 0 پاسخ 1398/7/29 -20:44

سر کار خانم ابتکار این خانمها و بانوان وامثال اینها سالهای قبل هم زندانی ودر بند به دلایل مختلف بودند چه شده که طی حظور اجتماعی چند ده ای شما حالا به فکر اینان افتاده اید

saeed 1398/8/1 -00:52

واقعا تیتر رو با منظور خراب کردن خانم ابتکار نوشتید

احمدی 6 2 پاسخ 1398/7/29 -13:13

تیتر خبر خیلی کوچه بازاری و بداخلاقی است . حداقل حرمت این حرفه را رعایت کنید

کارگر 1398/7/29 -13:59

دقیقا درست گفتید

سامان 1398/7/29 -15:34

بله. نگذارید بخش اجتماعی خبر فوری هم مثل بخش ورزشی (فوتبال) افت کند. البته، از گزارشهای خوبتان در سایر موارد هم تشکر میکنم

ابوالقاسم 1398/7/29 -16:36

عزیزان خدوم وزحمتکش رسانه ای سلام خسته نباشید .چنانچه خدای ناخواسته در جامعه قدرشناسی وقدردانی ان طور که شایسته تلاش وکوشش شما باشد مشاهده نگردید علت انرا در به بازی گرفتن احساس وفهم مردم با زدن تیترهای "معصومه ابتکار معاون رییس جمهور راهی زندان"جستجو کنید.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks