تاریخ قطعی ال کلاسیکو امروز مشخص می شود

امروز بالاخره مشخص خواهد شد که دیدار رفت بارسا و رئال در لالیگا در چه تاریخی برگزار می شود.

تاریخ قطعی ال کلاسیکو امروز مشخص می شود



به گزارش "ورزش سه"، دیدار بارسا و رئال مادرید که قرار بود 4 آبان در نوکمپ برگزار شود، به دلیل درگیری های شدید معترضین با نیروهای امنیتی در بارسلونا و دیگر نقاط کاتالونیا و عدم امنیت برای بازیکنان رئال در روز بازی، به تعویق افتاد. اعتراضات به حکم نهایی دادگاه ملی اسپانیا علیه سران جدایی طلب کاتالونیا مربوط است. آنها اکتبر 2017 دستگیر شده بودند و اکنون به 9 تا 13 سال زندان محکوم شده اند.

اتحادیه لالیگا ابتدا پیشنهاد داد که بازی به میزبانی رئال برگزار شود ولی این خواسته توسط هر دو باشگاه رد شد. سپس کمیته برگزاری بازی های فدراسیون فوتبال اسپانیا تعیین تاریخ نهایی بازی را به دو باشگاه واگذار کرد.

پس از اینکه فدراسیون فوتبال اسپانیا تعیین زمان جدید ال کلاسیکو را به بارسلونا و رئال سپرد، سران دو باشگاه وارد مذاکره شدند و سپس در بیانیه ای مشترک تایید کردند که روز 18 دسامبر(27 آذر) برای برگزاری بازی در نوکمپ به توافق رسیده اند.

این در حالی است که لالیگا اصرار دارد این بازی روی 4 دسامبر(13 آذر) برگزار شود. در نهایت امروز کمیته برگزاری بازی ها مشخص می کند که تاریخ نهایی کدام خواهد بود. دو باشگاه تا قبل از ساعت 10 صبح امروز به وقت محلی فرصت داشتند تا پاسخ خود را کتبی به فدراسیون اطلاع دهند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها