فال روزانه سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸

در همین ابتدا اجازه دهید پس از عرض تبریک تولد، خیال‌تان را راحت کنیم که یکی از بهترین‌ سال‌‌های زندگی خود را در پیش‌رو دارید. در این سال شادی و خوشی در زندگی شما تمامی ندارد و به‌لحاظ شغلی پیشرفت‌هایی چشمگیری نصیب شما می‌شود. این پیشرفت‌ها ممکن است در ابتدا با کندی شروع شود و احساس کنید جایی از کار شما اشکال ندارد، اما غم به‌دل خود راه ندهید، چرا که در نهایت بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنید از زندگی نصیب‌ شما خواهد شد. یکی از دوستانی که مدت‌ها است خبری از او ندارید در دی ماه سال جاری با هدیه‌ای از راه خواهد رسید. اسفند ماه امسال را به‌خودتان سخت نگیرید و تا می‌توانید در منزل استراحت کنید. فروردین، ماه سلامتی شما است و در این ماه تا می‌توانید خوراکی‌های سالم بخورید و اگر فرصتی دست داد، حتماً ورزش کنید. در ماه اردیبهشت یا خرداد فردی برای شما مشکل ایجاد می‌کند، اما در نهایت مشخص می‌شود که این مشکل، چیز خاصی نیست و به‌جای ناراحتی، موجبات شادی شما را فراهم می‌کند. شهریور ماه سال آینده فرصت خوبی برای آشنایی و دوستی با افراد جدیدی مهیا خواهد شد و اگر مجرد هستید، چه بسا یار زندگی خود را در این ماه پیدا کنید.

فروردین

روزی پر انرژی در پیش‌روی شما است و امروز به‌اندازه‌ای به شما خوش خواهد گذشت که راحتی و آرامش دیگران را فراموش می‌کنید. در نتیجه پیشنهاد می‌‌کنیم غرق در شادی و خوشی نشوید و در کنار اینکه اوقات خوشی را سپری می‌کنید، حواس‌تان به اطرافیان هم باشد. به‌خاطر داشته باشید انرژی سرشاری که امروز دارید را حتماً نباید برای برای خوشی و تفریح صرف کنید و با روحیه و نشاطی که دارید می‌توانید سروقت کارهای عقب‌افتاده بروید و از همین امروز زمینه را برای موفقیت‌های آینده فراهم نمایید.

اردیبهشت

اتفاقات زیادی در اطراف شما رخ داده است و از آنجایی که کنترل این اتفاق‌ها در اختیار شما نبوده احساس ناراحتی می‌کنید و بر این باور هستید که همه‌چیز از کنترل شما خارج شده است. اما اگر امروز بی‌خیال این اتفاق‌‌ها شوید و اجازه دهید بقیه از این اتفاق‌ها بهره بگیرند، در آینده هرگز نخواهید توانست جبران مافات کنید. به‌ این ترتیب اگر اتفاقی در اطراف شما رخ داده و مخالف آن هستید، صدای اعتراض خود را همین امروز به گوش بقیه برسانید و به‌هر قیمتی که شده شرایط را به نفع خودتان تغییر دهید.

خرداد

روزی که در پیش‌ دارید را با راست‌گویی ادامه دهید در غیر‌ این‌صورت، سریع‌تر از چیزی که فکرش را بکنید از هدف‌هایتان دور خواهید شد. حادثه‌ای در پیش‌رو دارید، اما اگر جانب احتیاط را نگه‌ دارید، هیچ گزندی به شما نخواهد رسید. برای انجام کارها عجله نکنید، مطمئن باشید صبری که به‌خرج می‌دهید در آینده به‌ بار می‌نشیند و فاصله زیادی با موفقیت و ثروت ندارید.

تیر

امروز رقابت سختی در پیش‌رو دارید و به هر قیمتی که شده در این رقابت کوتاه نیایید. زندگی که با هزارویک زحمت به آن رسیده‌اید را به‌همین راحتی رها نکنید و برای حفظ قلمرو خود در زندگی خودتان را برای هر نبردی آماده کنید. اگر امروز زندگی را دست‌کم بگیرید، هرگز این غفلت را نمی‌توانید جبران کنید. دوست یا فامیل عزیزی چشم‌انتظار شما است، بیشتر از این او را منتظر نگذارید و دیداری با او تازه کنید.

مرداد

کار مهمی در پیش‌رو دارید اما برای انجام این‌کار دست‌دست می‌کنید، از انجام این‌کار نترسید، چرا که امروز روز شانس شما است و تکلیف خودتان را با این کار یک‌سره کنید. خبر خوشی به شما خواهد رسید. این خبر زندگی شما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد به‌شرط اینکه دوستان و اعضای فامیل را در جریان چنین خبر فرخنده‌ای قرار دهید و آنها را در شادی خودتان سهیم کنید. اعتمادبه‌نفس زیادی دارید اما همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید، این قضیه باعث شده شایستگی‌های شما تا در فامیل و درجمع دوستان آن‌گونه که بایدوشاید شناخته نشود. امروز به خودتان قول بدهید که از حالا به‌‌بعد هرگز توانایی‌هایی که دارید را دست‌کم نگیرید و با نشان‌دادن این توانایی‌ها، جایگاه بهتری در میان دوستان و اعضای پیدا کنید.

شهریور

اهل مبالغه هستید و تا می‌توانید مشکلات را بزرگ‌تر از چیزی که هست تصور می‌کنید. این قضیه باعث شده تا از دیگران عقب بمانید و از مشکلات فرار کنید. با خودتان رو راست باشید و به‌جای بزرگنمایی مشکلات، با نگاهی واقع‌بینانه فکری برای حل آنها بردارید. خلق‌و‌خوی شما باعث شده تا دشمنان زیادی برای خودتان بتراشید. فراموش نکنید این افراد به‌جای اینکه دشمن شما باشند، می‌توانند به دوستان خوبی تبدیل شوند به‌شرط اینکه مردم‌دار باشید و قدرت محبت به‌دیگران را دست‌کم نگیرید.

مهر

فرد احساسی نیستید، اما امروز صبح بدون آنکه دلیلش را بدانید حسابی احساساتی شده‌اید. حواس‌تان را حسابی جمع کنید چرا که احساساتی‌شدن شما روی تصمیم‌هایی که امروز می‌گیرید تأثیر خواهد گذاشت. قبل از اینکه تصمیم مهمی بگیرید حتماً حسابی فکر کنید و اگر فرصتش‌ را دارید، مدتی را قدم بزنید و افکارتان را سرجمع‌ کنید. مدتی است توجه زیادی به اعضای خانواده نمی‌کنید و یکی از آنها بدون اینکه به شما بگویید از کم‌محلی شما حسابی دلخور شده، امروز زمان خوبی است تا بعدازظهر را با اعضای خانواده سپری کنید و دل‌شان را به‌دست بیاورید.

آبان

چند وقتی می‌شود که حسابی گوشه‌گیر شده‌اید و حوصله کسی را ندارید و دائم در فکر و خیال به‌سر می‌برید. این روحیه باعث شده تا رفته‌رفته دوستان‌تان را از دست بدهید و از کار و زندگی به کناری رانده‌ شده‌اید. امروز روز خوبی است که از لاک خود بیرون بیایید و حالی از دوستان قدیمی بپرسید. سرنوشت درخشانی در پیش‌روی شما است به‌شرط آنکه به‌جای خلوت‌گزینی، اجتماعی‌تر زندگی کنید و با گرفتن دست دیگران، شرایطی را برای رفاقت‌های بیشتر فراهم کنید. کمکی که به دوستان خود می‌کنید راه دوری نمی‌رود و در آینده‌ای نزدیک همین افراد دست‌ شما را در موقعیت‌های مهمی خواهند گرفت.

آذر

امروز بخت با شما یار است و سرشار از انرژی و شادکامی هستید، اجازه ندهید چنین فرصت درخشانی هدر برود و با کمک روحیه مثبتی که دارید مشکلات پیش‌رو را از سر راه بردارید. چشم‌انتظار مهمان عزیزی هستید و برای دیدن او سر از پا نمی‌شناسید، این مهمان از راه خواهد رسید اما گرفتاری و مشکلی را نیز به‌همراه خودش می‌آورد. متأسفانه کاری از دست شما برای حل این مشکل بر نمی‌آید. در نتیجه خودتان را ناراحت نکنید و اجازه دهید گذشت زمان مشکلاتی از این دست را حل کند.

دی

مهمانی بزرگی را در پیش‌رو دارید و نگران هزینه‌های برگزاری این مهمانی هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که هزینه این مهمانی از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید فراهم خواهد شد. در نتیجه با خیال راحت مشغول تدارک مهمانی باشید. سفری زمستانی انتظار شما را می‌کشد، در این سفر حسابی به شما خوش خواهد گذشت به‌شرط آنکه قبل از سفر تدارک همه‌چیز را ببینید و مجهز سفر کنید.

بهمن

طبق‌ معمول هر روز، امروز هم کارهای زیادی برای انجام‌دادن دارید و حسابی نگران این کارها هستید. اما کافی است عزم انجام این کارها را داشته باشید، بقیه چیزها خودش درست می‌شود و در پایان روز از اینکه موفق به انجام حجم زیادی از کارها شده‌اید متعجب خواهید شد. مدتی است می‌خواهید در یک دوره هنری، ورزشی یا آموزشی ثبت‌نام کنید اما همیشه تعلل کرده‌اید و ثبت‌نام را عقب انداخته‌اید. امروز روز آن است که با شرکت در این دوره، دوستان بیشتری پیدا کنید. اهل رقابت هستید و می‌خواهید همیشه از دیگران جلوتر باشید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد به‌شرط‌ اینکه حق کسی را ضایع نکنید و همیشه هوای دوستان و آشنایان خود را داشته باشید.

اسفند

جشن یا مراسمی مهم در پیش‌روی شما است و اطرافیان اصرار زیادی دارند که شما هم حتماً باید در این جشن شرکت کنید. حضور در این مراسم هیچ ضرری ندارد، اما اگر به هر دلیل حوصله جشن‌و‌مهمانی را ندارید، به دعوت دوستان پاسخ منفی بدهید و به‌جای رفتن به این مراسم، وقت خود را به کاری که از آن لذت می‌برید اختصاص دهید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها