جاسمی: نشست بحرین دستاوردی ندارد/پیام ایران صلح و دوستی در منطقه است

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشورهای منطقه با طناب پوسیده آمریکا به ته چاه نروند، بدانند که آمریکا با برگزاری اجلاس بحرین تنها به دنبال تامین منافع خود در منطقه است.

جاسمی: نشست بحرین دستاوردی ندارد/پیام ایران صلح و دوستی در منطقه است

قاسم جاسمی با اشاره به برگزاری اجلاس ضد ایرانی امنیت دریایی و هوایی در منامه بحرین گفت: آمریکایی‌ها در پشت پرده برگزاری این نشست به دنبال شیطنت و ایران هراسی هستند. آنها با چنین بهانه‌هایی می‌خواهند تجهیزات و سلاح خود را به کشورهای ضعیف منطقه از جمله امارات و عربستان ارسال کنند، آنها این کشورها را گاو شیرده‌ای می‌دانند که هر از چند گاهی از آنها استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه «ایران همواره به دنبال صلح و دوستی در منطقه است»، گفت: توصیه ما به سران کشورهای منطقه آن است که با طناب پوسیده آمریکا به ته چاه نروند، بدانند که اگر این نشست نتیجه ای داشته باشد و بخواهند ایران را تحت فشار قرار دهد و دست از پا خطا کنند ظرف ۴۸ ساعت باعث نابودی آنها خواهیم شد.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه «نشست بحرین دستاوردی نخواهد داشت»، افزود: اساسا برگزاری این نشست اهمیتی برای ما ندارد، منتها تنها توصیه ما به کشورهای منطقه آن است که فریب آمریکا را نخورند و بدانند آمریکا تنها به دنبال ایران هراسی است و می‌خواهد هزینه‌های اقتصادی را تحمیل کند. اگر بخواهند علیه ما کاری کنند با ضربات سنگین و مهلک ما مواجه می‌شوند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مهرسانا
    0

    چون طلاق دست مرده مرد هیچ نیازی ندارمدرک جم کنه بناب هر دلیلی راحت میتونه طلاق بده زنشو اما زن باید مدرک داشت باشه چون زن حق طلاق نداره باید مدرک بیاره و ثابت بکنه حرفاشو باید ثابت هم کنه در اخرش حتی اگرم ثابت کرد قاضی برمیگرد از مرد میپرسه ک اقا شما زنتو طلاق میدی حالا مرد بگ بله طلاق قاضی حکم طلاق صادر میکن اگه مرد بگه نه قاضی درخاست طلاق زن رو رد میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها