نویر به رکورد کان رسید

مانوئل نویر به رکورد بیشترین بازی یک دروازه‌بان آلمانی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا رسید. هری کین و رحیم استرلینگ نیز شب ویژه‌ای تجربه کردند.

نویر به رکورد کان رسید

هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری هشت دیدار آغاز شد که در یکی از بازی‌ها در گروه B بایرن مونیخ به مصاف المپیاکوس رفت و ۳ بر ۲ پیروز شد. در این دیدار مانوئل نویر برای تیمش به میدان رفت. این ۱۰۳ حضور نویر در لیگ قهرمانان بود که باعث او در کنار اولیور کان به رکورد بیشترین حضور در تاریخ لیگ قهرمانان بین دروازه‌بان‌های آلمانی برسد.

نویر در بازی بعدی می‌تواند به تنهایی رکورددار باشد و حتی خودش را دست نیافتنی‌تر نیز کند.

همچنین رحیم استرلینگ در بازی منچسترسیتی و آتالانتا توانست هت‌تریک کند که این هشتمین هت‌تریک یک انگلیسی در لیگ قهرمانان بود. پیش از او مایکل اوون، اندی کول، وین رونی، آلن شیرر، مایک نویل، هری کین و دنی ولبک توانسته بودند در لیگ قهرمانان هت‌تریک کنند. فقط بازیکنان برزیلی با ۱۲ بازیکن مختلف و فرانسه با ۹ بازیکن مختلف بیش از انگلیسی‌ها در لیگ قهرمانان هت‌تریک کردند.

همچنین هری کین با زدن دو گل در بازی برابر ستاره سرخ شمار گل‌های خود را در مرحله گروهی این رقابت‌ها به ۱۶ گل رساند. تنها پل اسکولز با ۱۹ گل بیش از کین در مرحله گروهی لیگ قهرمانان گلزنی کرده است.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها