اظهارات آیت‌الله جنتی درباره فتنه عراق

دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه تک تک راهپیمایان اربعین خود یک رسانه هستند گفت: حضور میلیون‌ها عاشق امام حسین (ع) از سراسر جهان در راهپیمایی اربعین، فتنه عراق را به حاشیه برد.

اظهارات آیت‌الله جنتی درباره فتنه عراق

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح چهارشنبه، در جلسه این شورا با تسلیت به مناسبت ایام رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهما السلام گفت: امسال نیز با عنایت خداوند متعال راهپیمایی میلیونی اربعین بسیار باشکوه برگزار شد و مردم از سراسر جهان به ویژه ایران اسلامی با عشق و علاقه در این کنگره عظیم شرکت کردند.

وی با بیان اینکه همزمان با راهپیمایی اربعین، دشمن تلاش کرد به بهانه برخی اعتراضات در عراق، فتنه‌ای ایجاد کند تا این پدیده را تحت تأثیر قرار دهد، خاطرنشان کرد: حضور میلیون‌ها عاشق امام حسین (ع) از سراسر جهان در راهپیمایی اربعین این فتنه را به حاشیه برد.

اظهارات آیت‌الله جنتی درباره فتنه عراق

آیت‌الله جنتی افزود: دستگاه‌های تبلیغاتی استکبار هم تلاش‌هایی برای سانسور کردن و نادیده گرفتن این پدیده انجام دادند، اما ناکام ماندند چرا که نور امام حسین علیه‌السلام هرگز خاموش شدنی نیست و تک‌تک شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی میلیونی، خود یک رسانه برای انعکاس آن هستند البته رسانه‌ها باید تلاش بیشتری برای بازتاب راهپیمایی اربعین داشته باشند.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    خدا وکیلی آیا این مرد هنوز قادر به اظهار نطر است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها