شمس: باید با تمام قدرت در مرحله نهایی جام ملت‌ها حاضر شویم

سرمربی تیم ملی گفت: روز گذشته تیم ملی با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجریه ها عملکرد خوبی داشتند.

شمس: باید با تمام قدرت در مرحله نهایی جام ملت‌ها حاضر شویم

حسین شمس در رابطه با پیروزی 4 بر صفر تیم ملی فوتسال مقابل ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها گفت: روز گذشته تیم ملی خیلی مطمئن و منطقی بازی کرد و من به شخصه گمان نمی کردم که با این تعداد اختلاف گل پیروز شویم و پیش بینی من پیروزی با اختلاف یک یا دو گل بود چرا که تیم ترکمنستان خیلی بهتر از قبل شده و خدا را شکر که بازی را با این اختلاف و نتیجه خوب بردیم.

سرمربی سابق تیم ملی در خصوص تلفیق بازیکنان باتجربه و بازیکنان جوان گفت: بهتر است ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی در فرصت باقیمانده بازیکنان جوان بیشتری را دعوت کند ضمن اینکه این ۸ بازیکن هم بازیکنان خوبی بودند مخصوصاً مهدی کریمی نشان داد با این سن کم چقدر بازیکن خوبی است و به نظر من تیم ملی چپ پای جدیدی پیدا کرده است.

شمس گفت: روز گذشته بازیکنان باتجربه مثل مهدی جاوید و اصغر حسن زاده و ابوالقاسم عروجی طبق معمول با تجربه و عالی عمل کردند اما من در میان بازیکنان جوان بازیِ مهدی کریمی را خیلی پسندیدم. مسعود محمدی سنگربان تیم ملی روز خوبی داشت و خوب و مطمئن کار کرد و با عملکردش نوید یک دروازه بان مطمئن را به تیم ملی داد.

حسین شمس در پایان گفت: این مسابقات فرصتی است تا جوانهای تیم خود را بهتر نشان دهند و امیدواریم که مسابقات تدارکاتی یکی پس از دیگری برگزار شود تا به ترکیب اصلی برسیم و با قدرت تمام پا به مسابقات جام ملتهای آسیا بگذاریم

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها