ریاست جمهوری وزیر جوان روی جلد نشریه امریکایی

نشریه فارن پالیسی در یکی از گزارش های خود محمد جواد آذری جهرمی را در کانون توجه داده و با عنوان «آذری جهرمی،امانوئل مکرون ایران می شود؟» به احتمال کاندیداتوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در انتخابات اشاره کرده است.

ریاست جمهوری وزیر جوان روی جلد نشریه امریکایی

این نشریه مشهور امریکایی نوشت: آذری جهرمی وزیر ارتباطات جوان دولت روحانی، خود را از سردمداران دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب دور نگه داشته و بیشتر با مردم عادی در ارتباط است؛ اتفاقی که می تواند او را به سرعت و ناگهانی به امانوئل مکرون ایران تبدیل کرده و به قدرت برساند.

او که به هدف حمله تندروها و صدا و سیما تبدیل شده، کمپین هایی برای رفع فیلتر یوتیوب و توئیتر در ایران کلید زده که با مخالفت سرسختانه تندروها مواجه شده است.

منبع: ایران آنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ارسلان دولتخواه
    0

    آدم دزد وحقه باز ودروغگو نیست کاندید بشه رای میاره 100 درصد

  • حمید
    0

    بیچاره مکرون رو با کی مقایسه کردن!

  • علی
    0

    از اول گفتم که برای ۱۴۰۰ آماده اش میکنن،اصلاح طلبان سر و ته یه کرباسن

  • مزرعه سبز ۲۰
    0

    یعنی شما تصور می کنید مردم به دولت روحانی رای میدهند .؟ به قول هشمت فردوس زکی . ببین این پنبه را از گوشت بیرون کن . ببین هرکی پول بهت میده از این چرت و پرت ها بزنی آگاه باش دست اجنبی تو کاره ! چرا ؟ چون خارجی داره برا ما بقول خودت مکرون انتخاب می کند . خارجی سگ کی باشه ریس جمهور برای ایرانی انتخاب کند !!! ؟ از همین الان این چفنگی هات رو پاک کن . ایرانی خودش میداند چه تیمی چه فردی برای کشورش مفید است و میداند چه افکاری در سخت ترین شرایط ثروت کشور را بنام ارز جهانگیری و بدستور دولت روحانی از کشور غارت نکردند . زشت ترین اختلاس ها در این دوران بوجود آمده مگر مردم می توانند مسببین این نام اهلی ها را فراموش کنند مسبب را روحانی و تیمش بود بدست جهانگیری اجرا شده . حالا غرب برای ما خواب دیده و از قبل از دل این دولت ریس جمهور آینده انتخاب کند !!!؟؟ زکی !! در ضمن آنقدر سرگرم این حرف ها هستی که از بیان من به عنوان یک سلول ایران عزیز خشم بگیری و محال است این عرایضم را منعکس کنید . خدانگهدار

  • محمد
    0

    داداش مردم دیگه گول نمیخورند برا ۱۴۰۰ خیالت راحت

  • دلخوشی
    0

    الان خوشحال حتما من که بهش رای نمیدم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها