مدیرعامل سازمان بیمه سلامت:

بیمه سلامت ۹۰ درصد هزینه‌های درمانی مراکز دولتی را پرداخت می‌کند

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: ۱۱ میلیون نفر از افراد محروم کشور زیر پوشش این بیمه هستند که ۹۰ درصد هزینه‌های درمانی بیماران در مراکز دولتی را پرداخت می‌کند.

بیمه سلامت ۹۰ درصد هزینه‌های درمانی مراکز دولتی را پرداخت می‌کند

«طاهر موهبتی» مدیرعامل سازمان بیمه سلامت روز شنبه در مراسم تجدید میثاق کارکنان سازمان بیمه سلامت در حرم امام خمینی(ره) اظهار داشت: بیمه سلامت ایرانیان در بخش بستری ۹۰ درصد و بخش درمان سرپایی ۷۰ درصد تعرفه‌های بیمارستان‌های دولتی را پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بیمه سلامت ایرانیان توان پرداخت تعرفه‌های بخش خصوصی را ندارد و بر اساس قانون هم نباید پرداخت کند، افزود: کسانی که تحت پوشش این بیمه هستند در صورت مراجعه به مراکز درمانی خصوص باید هزینه درمانی را پرداخت کنند.

موهبتی ادامه داد: افراد تحت پوشش بیمه رایگان سلامت در صورت داشتن توان مالی می توانند با تعویض دفترچه بیمه خود از بیمه رایگان به بیمه ایرانیان و پرداخت مقدار کمی حق بیمه در مراکز خصوصی نیز از خدمات بیمه استفاده نمایند

وی با بیان اینکه سالانه ۱۹۰ میلیون نفر به مراکز بیمه سلامت مراجعه می‌کنند، اضافه کرد: مشتری‌مداری و برخورد مناسب با افراد تحت بیمه رایگان سلامت یکی از اهبردهای اصلی این سازمان است که برگرفته از نگاه ویژه امام راحل به محرومان جامعه می‌باشد.

موهبتی یادآور شد: سازمان بیمه سلامت ایرانیان با هدف کمک به نیازمندان، مستضعفان و محرومان جامعه شکل گرفته است و اولویت اصلی آن نیز توجه به افراد کم برخوردار جامعه است.

سوم تا نهم آبانماه بعنوان هفته بیمه سلامت نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها