واکنش وزیر ارشاد به تخریب‌ها علیه رییس‌جمهور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رییس‌جمهور نماد جمهوریت نظام اسلامی و تنها فردی است که با آرای مستقیم ملت انتخاب می‌شود، تأکید کرد آنان که به توهین و تحقیر و تهمت می‌پردازند، به جمهوریت نظام جفا روا می‌دارند.

واکنش وزیر ارشاد به تخریب‌ها علیه رییس‌جمهور

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به تخریب‌ها علیه حسن روحانی، رییس جمهور در توییتی نوشت: «رییس جمهور یک شخص نیست، نماد جمهوریت نظام اسلامی است. تنها منصبی که فرد با آرای مستقیم ملت انتخاب می‌شود.

آنان که به توهین و تحقیر و تهمت می‌پردازند، به جمهوریت نظام جفا روا می‌دارند.»

واکنش وزیر ارشاد به تخریب‌ها علیه رییس‌جمهور

منبع: خبرآنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    آقای وزیر!!! حساب رسی دقیق مردم را فراموش نکنیم --- آقای وزیر ارشاد!!! رئیس جمهوری که سهم صدها نیاز حیاتی ده ها میلیون مردم کشور ثروتمند ایران اسلامی را در زمینه های تغذیه ی سالم و لوازم ضروری آن ، بهداشت و درمان و لوازم ضروری آن ، مسکن و لوازم ضروری آن ، نقل و انتقال و لوازم ضروری آن ، تشکیل خانواده و لوازم ضروری آن ، تحصیل و لوازم ضروی آن و... و... از ثروتهای خدا داده ی کلان ملی در بودجه بندیهای سالانه ی دولت خود فقط در 25 کالا منحصر می سازد و ارزش پول ملی را در مقابل ارزهای خارجی نا متناسب با ثروتهای کلان طبیعی موجود در کشور بگونه ای فاجعه بار چند برابر کاهش می دهد و قدرت خرید این مردم را با کاهش نامعقول ارزش پول ملی به حضیض می فرستد با این اجحاف وستم بی مانند چگونه و با چه لطفی در حق مردم که صاحبان اصلی ثروتهای کشور اند توقع دارد مردم محبت و نقل و نبات و گل نثار او کنند و هیچ آه و ناله و فریادی در مقابل این ستم بزرگ قرن از خود بروز ندهند؟؟؟!!! ده ها میلیون مردم برای اجرای مدیریت علمی سالم کار آمد عادلانه و اجرای برنامه های علمی رفاه زای آزموده شده در کشور ثروتمند خود رؤسای خود را انتخاب می کنند. در حال سوء مدیرت و اجرای برنامه های فاجعه بار اقتصادی پولی و غیر پولی و تحمیل فشارها و تنگناهای روز افزون زمین گیر کننده فقر افزا در حق این مردم ؛ نوع کسوت و لباس و خانواده و شهرت فامیلی و مدارک تحصیلی خارجی آن چنانی و مناصب رؤسا در این انتخاب بجز ایجاد و افزایش نفرت و بدنامی و استیصال و نا امیدی وسوق یافتن کشور به سوی هرج و مرج و چیره شدن بیگانگان زور گو بر سرنوشت کشور و مردم هیچ دخل و نقش و ارزش دیگری ندارد و نخواهد داشت. تردید نداشته باشیم که اصرار بر ادامه ی سوء مدیریت و برنامه های فاجعه بار در هر کشوری چنانچه مردم از جدیت و صداقت و فوریت در اصلاح مدیریت و برنامه ها به نقطه ی ستوه و استیصال برسند برای رؤسا هرگز آینده ی خوش آیندی نخواهد داشت. رؤسای خرد گرای وفا دار به کشور و مردم و نظام خود باید برای این هشدارهای دلسوزانه گوش شنوا داشته باشند و از خود همت و عزم صادقانه و اقدام عالمانه و ضابطه مند جدی برای اصلاح فوری مشکلات روز افزون نشان بدهند و جدیت و صداقت و وفا داری به سوگند خود را به ملت به اثبات برسانند. حاکمان باید در رفتا و کردار ثابت کنند سوگند یاد کرده اند که خادمان وفا دار کشور و ملت و نظام باشند و ثروتهای ملی را بعنوان امانت بنفع پیشرفت کشور و رفاه مردم مطابق با اصول عدالت محور نظام در اختیار دارند و تردید نکنند که حتی برای هزینه کردن کوچک ترین واحد پولی کشور باید به مردم و خدا حساب پس بدهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها