نماینده مجلس:

تجربه، علم و دانش مدیریتی نیاز اصلی مدیریت بانکی است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه محاسبات مجلس شورای اسلامی شود، گفت: در بسیاری از پست‌های مدیریتی، به ویژه در سیستم بانک‌ها، تجربه فرد در کنار علم و دانش حرف اول را می‌زند.

تجربه، علم و دانش مدیریتی نیاز اصلی مدیریت بانکی است

«عزت الله یوسفیان ملا»عضو کمیسیون برنامه، بودجه محاسبات مجلس شورای اسلامی درباره اهمیت جوان‌گرایی در سطح مدیران بانکی برای رفع مشکلات این حوزه بیان کرد: در بخش ها و حوزه هایی مانند شهرداری و بخشداری‌ها، که کارها میدانی و اجرایی است و پشتیبانی علمی و تجربه زیادی نمی خواهد، می‌توان کار را به افراد جوان سپرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه تصریح کرد: افرادی باید به عنوان مدیر بانکی انتخاب شوند که با زندگی معمولی مردم آشنایی کامل داشته باشند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: معیار انتخاب و انتصاب مدیران بانکی صرفا نباید برخورداری وی از پشتوانه‌های عظیم مالی باشد؛ اگر معیار چنین افرادی، پول و سرمایه بشود آنها در طول دوران مدیریت فقط می خواهند مدام به سرمایه خود بیفزایند.

یوسفیان ملا تاکید کرد: بهتر است در لایه های میانی و پایینی مدیریت بانک ها از نیروهای جوان استفاده کرد و آن هم به شرطی که مدیر جوان دارایی خود را با مدیر ارشد نسنجد و شروع به مال اندوزی نکند، متاسفانه در برخی از حوزه شاهد این گونه مسایل و مشکلات هستیم.

وی افزود: به هر حال چه مدیران جوان و چه افراد باتجربه در سیستم بانکی باید صداقت شغلی داشته باشند و این به شخصیت فرد بستگی دارد.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها