عصبانیت توخل بعد از یک برد پرگل

سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن از پایین آمدن کیفیت بازی تیمش در نیمه دوم بازی با مارسی از بازیکنانش گله کرد.

عصبانیت توخل بعد از یک برد پرگل

در حساس‌ترین دیدار هفته یازدهم لیگ فرانسه پاری سن ژرمن در پارک دو پرانس جشنواره گل به راه انداخت و در غیاب نیمار توانست با چهار گل مارسی را در هم کوبد. هر چهار گل این دیدار در نیمه نخست به ثمر رسید و تیم قهرمان فصل قبل در نیمه دوم بازی را کنترل کرد.

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن بعد از این دیدار گفت: به هیچ وجه راضی نیستم. در نیمه دوم کیفیت بازی ما تا حد زیادی کاهش یافت. نباید اینطور بازی کنیم که در یک نیمه محتاط باشیم و نتوانیم به دروازه حریف نزدیک شویم. خیلی از بازی تیمم در نیمه دوم عصبانی هستم و این موضوع را به اطلاع بازیکنانم نیز رساندم. در نیمه دوم اصلا فوتبال خوبی ارائه ندادیم و به نظرم این طور فوتبال قابل قبول نیست. می‌دانم همه فکر می‌کنند که این برد پرگل راحت به دست آمده است ولی این طور نیست. روند نتیجه گیری تیم ما در بازی‌های اخیر خیلی خوب بوده است و این همه به تلاش بازیکنان بر می‌گردد. بعد از برتری پرگل برابر بروخه در لیگ قهرمانان و حالا مارسی نشان دادیم که توانایی بالایی در ارائه فوتبال هجومی خودمان به حریف داریم تنها مشکل ما در این دیدار این بود که کیفیت بالای بازی ما در نیمه نخست را نتوانستیم ادامه دهیم و در نیمه دوم افت زیادی داشتیم.

پاری سن ژرمن در بازی بعدی خود باید جمعه برابر دیژون قرار گیرد و سپس در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا با بروخه بازی خواهد داشت و برتری در این دیدار باعث قطعی شدن صعود تیم فرانسوی به دور بعد رقابت‌ها می‌شود.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها