محمدرضا احمدی: به خاطر عادل ممنوع‌الفعالیت نشدم

به نظر می‌رسد غیبت دو هفته‌ای احمدی باعث شده شایعاتی درباره او پیش بیاید اما حالا با بازگشت این گزارشگر مطرح به‌ طور کامل چنین موضوعی از بین می‌رود.

محمدرضا احمدی: به خاطر عادل ممنوع‌الفعالیت نشدم

محمدرضا احمدی، گزارشگر باتجربه و باسابقه تلویزیون مدت‌هاست صدایش روی بازی‌های فوتبال شنیده نشده است. آخرین بار او بازی ایران و کامبوج را گزارش کرد و حالا مدت‌هاست از گزارشگری دور مانده است. در روزهایی که تلویزیون واقعاً با بحران گزارشگر مواجه شده و کار به جایی رسیده که بعضاً صدای گزارشگران استانی روی مسابقات خارجی شنیده می‌شود، فعلاً از محمدرضا احمدی هم خبری نیست تا شایعه‌ای عجیب درباره‌اش ایجاد شود. وقتی در بازی ایران و کامبوج گروهی از تماشاگران حاضر در استادیوم آزادی شروع به تشویق عادل فردوسی‌پور کردند، احمدی لحظاتی ساکت شد و این صدا به وضوح به مردم رسید. از آن روز به بعد فعالیت‌های احمدی که فعلا استانداردترین گزارشگر موجود سازمان است، محدود شد، تا به‌ طور جدی شایعه ممنوع‌الفعالیتی‌اش به گوش برسد. البته احمدی در این مدت یک بازی خارجی گزارش کرده، اما فعلاً صدای او در مسابقات داخلی و لیگ برتر، همچنین دیدارهای خارجی غایب بوده است. برای پیگیری این مسأله با این گزارشگر باسابقه تماس گرفتیم.

احمدی درباره این موضوع گفت : «من نخستین بار است که چنین مسأله‌ای را می‌شنوم. مدتی است به سفر رفته‌ام و نمی‌دانم چرا چنین شایعه‌ای ایجاد شده است. الان که با شما صحبت می‌کنم به تهران برگشتم و چنین موضوعی به هیچ عنوان صحت ندارد.»

از احمدی پرسیدیم چرا هیچ‌ بازی‌ای را در این مدت گزارش نکرده که او پاسخ داد: «تعداد بازی‌های برگزارشده زیاد نبود و با صلاح‌دید تلویزیون این اتفاق افتاده است. الان هم نگران نباشید. فردا (امروز) بازی چلسی و منچستریونایتد را در جام اتحادیه انگلیس گزارش می‌کنم تا همه خیال‌شان راحت شود.»

به نظر می‌رسد غیبت دو هفته‌ای احمدی باعث شده چنین شایعاتی درباره او پیش بیاید اما حالا با بازگشت این گزارشگر مطرح به‌طور کامل چنین موضوعی از بین می‌رود.

منبع: شهروند

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اکبری
    0

    فقط.عادل.فردوسی.پور

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها