انتقاد کالدرون از علیپور: کار او بی احترامی به خودش و تیم بود

سرمربی پرسپولیس از علی علیپور بابت نحوه زدن پنالتی تیمش انتقاد کرد.

انتقاد کالدرون از علیپور: کار او بی احترامی به خودش و تیم بود

پرسپولیس امشب (پنجشنبه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی با نتیجه بدون گل متوقف شد. گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: ما نتوانستیم سه امتیاز مهم این دیدار را بگیریم. تیم حریف خوب بازی کرد و نمایش مدنظرشان را داشتند. ما آمار خوبی در این دیدار داشتیم ولی آن‌ها اجازه ندادند ما فوتبال‌مان را ارائه دهیم و بازی مساوی شد.

او درباره انتقاد هواداران درباره انتخاب علیپور به عنوان پنالتی‌زن اول پرسپولیس گفت: دیروز با علیپور صحبت کردیم و قرار شد یا او یا ترابی بزند. من خودم در پنالتی زدن تخصص داشتم و در تمرینات دیدم که علی آن طور که باید در تمرینات پنالتی‌ها را نمی‌زند. او خواست که اعتماد کنم و من به او گفتم که یک بار به او فرصت نمی‌دهم. کار او بی‌احترامی به خودش، تیم، خانواده و هواداران پرسپولیس بود. پنالتی باید جدی زده شود ولی این پنالتی جدی زده نشد و دیگر او پنالتی‌های پرسپولیس را نمی‌زند. من نمی‌دانم صحنه پنالتی بود یا نه و اگر پنالتی نبود، عدالت هم برقرار شد چون تیم حریف خوب بازی کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره پنالتی بحث‌برانگیزی که برای این تیم گرفته شد و مدارکی که باید به فدراسیون ارائه کند گفت: یک درگیری در هوا بود و ممکن بود پنالتی باشد یا نباشد. ما پنالتی را از دست دادیم و عدالت برقرار شد.

کالدرون توضیحی راجع به مدارکی که باید به فدراسیون ارائه کند نداد و گفت سوال بعدی پرسیده شود.

او درباره حضور دیر هنگامش در جشن قهرمانی گفت: هیچ مشکلی نداشتیم. بچه‌ها دوست داشتند که این شادی را تقدیم به هواداران کنند ولی نتوانستند این کار را انجام دهند. چیزی که برای من عجیب است این است که در همه جای جهان جام قبل از بازی داده می‌شود ولی در ایران، بعد از بازی انجام شد. همیشه راهرویی برای تیم قهرمان قبل از بازی در نظر گرفته می‌شود.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی کردن شجاع خلیل‌زاده در پست دفاع راست، بیان کرد: شجاع قابلیت‌های زیادی دارد و من به او فرصت دادم که در دفاع راست بازی کند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها