تکذیب بازداشت تک‌تیرانداز ایرانی در کربلا

فرماندهی پلیس کربلا، شایعات منتشر شده در برخی شبکه‌های اجتماعی مبنی بر بازداشت یک تک‌تیرانداز ایرانی در این شهر را تحریک‌آمیز و مغرضانه خواند و آن را تکذیب کرد.

تکذیب بازداشت تک‌تیرانداز ایرانی در کربلا

فرماندهی پلیس کربلا پنجشنبه شب با صدور بیانیه ای، شایعه منتشر شده در فیسبوک مبنی بر بازداشت یک تک تیرانداز ایرانی در کربلا را کاملا بی اساس و دروغ خواند و تأکید کرد که هم این خبر کاملا بی اساس است و هم تظاهرات در کربلا کاملاً در امنیت برگزار می شود.

بیانیه افزوده است در شرایطی کنونی که کشور که برخی توطئه های خارجی نیز قصد انحراف اعتراضات از روند مسالمت آمیز آن هستند، همه بخش های جامعه باید آگاهانه رفتار کرده و در دام شایعات و نقل قول های دروغین که از سوی ارتش های سایبری مغرض نشر می‌یابد نیفتند.

فرماندهی پلیس کربلا تأکید کرده است که برای انتشار این گونه اخبار، مراجع به منابع رسمی ضروری است.

منبع: ایرنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاتب
    0

    درود ،که سریعا تکذیب شد ،اصلا ایرانی نبوده ،لبنان بوده الکی گفته اند ایرانی است

    نظرات شما -
    • تینا
      0

      خوب که چی لبنانی بوده بعضیا واقعا یا نمیفهمن یا خودشون زدن به نفهمی ویا مغرصن که این یکی ازونی که خودش زده به نفهمی بدتر چیه هرچی تو کشورای اطراف بینظمی باشه به ضررخودمون حتی اگه تو عربستان باشه چون بی نظمی ودرواقع فتنه یعنی سوختن خشک وتر خوب وبد امیوارم این کشورا مردمشون بفهمن منتها نمیشه چرا چون کشورای منطقع نفت دارن گاز دارن وثروت درواقع که هیچ وقت به نفع مفت خورای اروپایی نیست که اینجا ارامش داشته باشه اونا کارخانه اسلحه سازی وهزاران کارگر شاغل که پول میخواد کجا بیشتر ثروت هست افریقا وخارورمیانه

  • حقیقت
    0

    مرگ بر امریکا و عربستان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها