حذف یلدا ولی‌نژاد و کیمیا همتی از تکواندوی گرنداسلم چین

در روز دوم رقابت‌های تکواندوی گرنداسلم چین، کیمیا همتی و یلدا ولی‌نژاد از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

حذف یلدا ولی‌نژاد و کیمیا همتی از تکواندوی گرنداسلم چین

مسابقات انتخابی گرنداسلم، از روز گذشته (جمعه - ۱۰ آبان ماه) در ۴ وزن المپیکی مردان و زنان در ووشی چین آغاز و فردا به پایان می رسد.

امروز (شنبه - ۱۱ آبان ماه) و در روز دوم، پیکارهای اوزان ۶۷- کیلوگرم زنان و ۵۸- و ۶۸- کیلوگرم در حال برگزاری است؛ کیمیا همتی و یلدا ولی نژاد به عنوان تکواندوکاران کشورمان در این روز بودند که از دور رقابت ها کنار رفتند.

کیمیا همتی در وزن ۶۷- کیلوگرم در نخستین دیدار با یونیون شان از چین نایب قهرمان بازی های یونیورسیاد ۲۰۱۹ مبارزه کرد که نتیجه را ۲ بر صفر واگذار کرد.

یلدا ولی نژاد نیز پس از یک دور استراحت در نخستین دیدار نماینده چین را ۲ بر صفر شکست داد اما در دومین دیدار با جان دی کیم از کره جنوبی دارنده مدال نقره بازی های آسیایی ۲۰۱۸ و برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ مبارزه کرد که با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد.

نتایج کسب شده مربوط به تعداد راندهایی است که تکواندوکار در آن به برتری رسیده است. (در این رقابت‌ها، اختلاف ۲۰ امتیازی و ۵ اخطار در هر راند، برنده آن راند را مشخص می‌کند. بعد از هر راند امتیازات و اخطارها صفر می‌شود اما در نهایت تمامی اخطارها محاسبه خواهد شد تا در صورت تساوی برنده را مشخص کند.)

مهرو کمرانی سرمربیگری و ریحانه فولادی مربیگری تیم را برعهده دارد.

این رقابت‌ها G۲ است و به نفرات اول تا سوم مشترک به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد اما تنها نفرات اول تا سوم جواز حضور در مسابقات گرنداسلم را کسب می‌کنند.

همچنین محمد کاظمی در وزن ۵۸- کیلوگرم به عنوان نماینده ایران به صورت شخصی در این رویداد حضور پیدا کرده بود که از کسب مدال بازماند.

پیش از این مهلا مومن زاده،کوثر اساسه، تینا مدانلو و بیتا صنعتی چهار نماینده دیگر ایران بودند که از گردونه رقابت‌ حذف شدند. مدانلو و صنعتی با هزینه شخصی راهی این رقابت‌ها شده بودند.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها