چرا برای هالووین کدو تزئین می‌کنند؟

یکی از بهترین و جالب‌ترین سنت‌های هالووین، تزئین و کنده کاری کدوتنبل است، اما تا به حال فکر کردید که چرا این کار را می‌کنند؟

چرا برای هالووین کدو تزئین می‌کنند؟

یکی از بهترین و جالب‌ترین سنت‌های هالووین، تزئین و کنده کاری کدوتنبل است، اما تا به حال فکر کردید که چرا این کار را می‌کنند؟ انجام دادن این کار ظاهرا خیلی عجیب به نظر می‌رسد. اما ماجرای حکاکی کدوتنبل از ایرلند شروع شد.

هالووین از جشنواره ایرلندی سوون (Samhain) اتخاذ شده که نشانه گذر از تابستان به زمستان است. در این فستیوال، مردم آتش بازی بزرگی ترتیب می‌دادند، چون اعتقاد بر این بود که ارواح شیطانی در سایه‌های اطراف کمین کرده اند. آن‌‌ها در تلاش برای دور کردن ارواح شیطانی منطقه، روی شلغم‌های توخالی را به شکل چهره‌های ترسناک حکاکی می‌کردند.

چرا برای هالووین کدو تزئین می کنند؟

سپس آن‌ها را پشت پنجره‌ها و در کنار خیابان‌ها و جاده‌ها قرار می‌دادند، درست مثل هالووین امروزی، تا راه را برای مسافران روشن کنند و ارواح خوب را دعوت کنند.

چرا برای هالووین کدو تزئین می کنند؟

این سنت در اواسط دهه ۱۸۰۰ توسط مهاجران به آمریکا آورده شد، با این تفاوت که در آن به جای شلغم از کدوتنبل استفاده شد. کدوتنبل جزء اصلی این مراسم شد، چون به راحتی و به مقدار زیاد در دسترس بود و کار کردن با آن از سایر میوه‌ها آسان‌تر بود. این سنت، همان طور که می‌دانید، آن قدر محبوب شد که به یک صنعت چند میلیون دلاری تبدیل شد.

چرا برای هالووین کدو تزئین می کنند؟

جان هاودن کدوتنبل ایده‌آل برای کنده‌کاری را در دهه ۱۹۶۰ پرورش داد. کدوتنبل هاودن هنوز محبوب‌ترین کدوتنبل هالووین است. کدوی هاودن گوشت نازک و نوار‌های کم عمقی دارد که کنده کاری روی آن را آسان می‌کند. درست کردن کدوی هالووین حتی برای ما که به آن اعتقاد نداریم، یک راه عالی و خلاقانه برای تزئین خانه در فصل پاییز است.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها