معرفی تفریحات آبی کیش، بنانا بهتر است یا پاراسال؟

جزیره کیش یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری ایرانیان است و سالانه در فصل هایی مانند تابستان و ایام تعطیلات نوروزی، افراد زیادی با تهیه بلیط هواپیما کیش، به این جزیره زیبا و جذاب سفر می کنند.

معرفی تفریحات آبی کیش، بنانا بهتر است یا پاراسال؟

به گزارش خبر فوری ، جزیره کیش یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری ایرانیان است و سالانه در فصل هایی مانند تابستان و ایام تعطیلات نوروزی، افراد زیادی با تهیه بلیط هواپیما کیش ، به این جزیره زیبا و جذاب سفر می کنند.

هنگامی که فصل تابستان از راه می رسد قطعا بهترین سفر، سفر به شهرهای شمالی کشور و شهرهایی هستند که در آن ها بنادر و جزیره ها وجود دارند، چراکه تفریحات آبی در فصل تابستان بسیار لذت بخش است آن هم در جزیره ای همچون جزیره کیش که از شنا گرفته تا چتر پاراسل و جت اسکی همگی جز تفریحات مهیج آن هستند. با سفر به این شهر در واقع با یک تیر چند نشان زده اید. درست است که کیش در فصل تابستان بسیار گرم و مرطوب است اما استفاده از امکانات هیجان انگیز این شهر گرمای طاقت فرسا را از یاد هر کسی می برد چراکه لذتی فراموش نشدنی را برای گردشگران به ارمغان می آورد.

البته تنها تفریحات آبی کیش نیست که این جزیره را در میان مردم محبوب تر کرده است، وجود اماکن تاریخی و گردشگری این شهر هم از جمله مهم ترین عوامل شهرت کیش هستند که به شما پیشنهاد
می کنیم حتما از آن ها دیدن نمایید. ما قصد داریم تا در این مطلب از سایت مستر بلیط شما را با معروف ترین و محبوب ترین تفریحات آبی کیش آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

پاراسل سواری در جزیره کیش

پاراسل که به آن چتر سواری هم می گویند، یکی از لذت بخش ترین تفریحات آبی در کیش است. استفاده از چتر پاراسل اینگونه است که ابتدا شما در چتر قرار می گیرید و یک قایق مخصوص به واسطه کابل هایی بلند که یک سر آن به چتر شما و سر دیگرش به قایق وصل است چترتان را به سرعت به وسط دریا می کشد تا از سطح دریا فاصله بگیرید. ارتفاع پاراسل سواری حدود 300 متر، 500 متر و 150 متری است و این ارتفاع به نسبت قیمت انتخابی متغیر است. پاراسل سواری در 500 متری کمی احساس دلهره را در شما به وجود می آورد چراکه ارتباط تان با قایقرانی که چترتان را کنترل می کند، قطع خواهد شد! به شما پیشنهاد می کنیم که اگر از سقوط در آب نمی ترسید در هنگام فرود با چتر از ناخدایی که چتر شما را کنترل می کند بخواهید که شرایط را برای تان فراهم کنند تا تجربه یک سقوط آزاد را داشته باشید.

بنانا سواری در جزیره کیش

در ورزش آبی بنانا، شما با تیوپ و سرعت بی نهایت بر روی آب سر و کار دارید. در این بازی ها، یک قایق بزرگ که شبیه به موز است در اختیارتان قرار می گیرد. شما و همراهان تان در این تیوپ قرار
می گیرد و سپس آن را به وسیله یک قایق تند رو با سرعتی بسیار بالا می کشند. در حین این فعالیت، قایق تیوپ شما را بر روی آب مانور می دهد و همین حرکات آنقدر مهیج هستند که بدون شک دلتان می خواهد که زمان این تفریح جذاب بیشتر و بیشتر شود. ظرفیت تیوپ های بنانا 1 تا 7 نفر است و شما می توانید به همراه خانواده یا دوستان خود این ورزش آبی جذاب را تجربه کنید.

جت اسکی

یکی از لذت بخش ترین تفریحات آبی کیش، جت اسکی است. البته باید بگوییم که استفاده از این وسیله نیازمند یک سری مهارت های خاص مانند آمادگی بدنی بالا است. اگر برای بار اول این ورزش آبی را امتحان کنید طولی نمی کشد که به آن مسلط خواهید شد. جت اسکی یکی از وسایلی است که باید با حرکت سریع دستان تان آن را کنترل کنید. به شما پیشنهاد می کنیم در سفر به کیش حتما از این وسیله استفاده کنید.

شاتل

همانطور که گفتیم فصل تابستان بهترین زمان برای سفر به کیش و استفاده از این تفریحات بسیار هیجان انگیز است. سالانه گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری با تهیه بلیط هواپیما به این شهر سفر می کنند تا از ورزش های آبی جزیره کیش لذت ببرند. یکی دیگر از محبوب ترین تفریحات آبی کیش شاتل است. این ورزش یکی از هیجان انگیز ترین ورزش های آبی در کل دنیاست که می توانید آن را در کیش تجربه کنید.

شاتل بی شباهت به ورزش آبی بنانا نیست، چراکه آن هم یک قایق بادی است که به واسطه یک قایق تندروی دیگر بر سطح آب کشیده می شود. تکان های شدید و مانور ماهرانه قایق تندرو به قایق بادی باعث می شود که هیجان و انرژی بیشتری از این ورزش آبی دریافت کنید. به شما توصیه می کنیم که حتما برای جلوگیری از پرت شدن به سمت آب، دستگیره هایی که بر روی قایق بادی تعبیه شده را محکم بگیرید. شاتل هیچ خطر خاصی ندارد و عمکوما به صورت تیوپ بادی آن به صورت دایره ای شکل می باشد، به همین خاطر احتمال وارونه شدن آن به درون دریا بسیار کم است.

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها