زنگنه: مهرام ویترین بسکتبال است

ملی‌پوش تیم بسکتبال مهرام گفت: این تیم ویترین بسکتبال بوده و همیشه به عنوان مدعی شناخته شده است.

زنگنه: مهرام ویترین بسکتبال است

آرمان زنگنه در مورد شرایط مهرام در هفته اول لیگ برتر بسکتبال و پیروزی مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی اول همیشه سخت است و همه تیم‌ها می‌آیند تا بهترین شرایط را داشته باشند. ذوب‌آهن تیم جوان و دونده‌ای است و سه کوارتر ما را اذیت کردند اما در کوارتر چهارم شاید شرایط بدنی ما بهتر بود و به همین دلیل توانستیم برنده شویم البته بازیکنان خارجی آنها هم به این مسابقه نرسیده بودند شاید بودند وضعیت‌ این تیم بهتر می‌شد.

زنگنه در مورد بازگشت مهرام به لیگ برتر تأکید کرد: بودن مهرام همیشه باعث جذابیت لیگ و رونق بسکتبال می‌شود، مهرام باشگاهی قوی و ویترین بسکتبال است.

وی در مورد هدف‌گذاری این تیم در فصل جاری گفت: مهرام همیشه مدعی قهرمانی بوده است چه زمانی که دقیقه 90 تشکیل شود و چه زمانی که تیم جوانی داشته باشد. هیچ وقت برای دومی یا سومی تیم نبسته است.

بازیکن مهرام در مورد اینکه آیا جنس این تیم برای لیگ برتر جور است یا خیر و آیا بازیکن خارجی هم جذب می‌کنند یا خیر، گفت: هنوز نمی‌دانم سیاست باشگاه برای جذب بازیکن خارجی چیست اما نسبت به شرایطی که وجود داشت جنس‌مان جور است، تعدادی بازیکن باتجربه و تعدادی جوان در ترکیب مهرام حضور دارند، این اتفاق هم برای خود باشگاه و هم آینده بسکتبال کشور خوب است.

ملی‌پوش تیم بسکتبال مهرام در مورد دیدار با شیمیدر گفت: آنها تیم قدرتمندی هستند و فکر می‌کنم از لحاظ مهره‌ای قوی‌ترین تیم لیگ محسوب می‌شوند. فکر می‌کنم مراحل آماده‌سازی آنها با توجه به فرصتی که داشتند بهتر از ما بود اما در مجموع بازی حساس و سختی پیش‌روی ما است.

مهرام در هفته اول مقابل ذوب آهن به برتری رسید و در هفته دوم پنجشنبه در تهران و سالن آزادی به مصاف شیمیدر می‌رود.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها