افزایش قیمت خودرو/پراید۴۹ میلیون تومان شد

در سومین روز هفته جاری قیمت برخی خودروها به پیشروی ادامه دادند تا رکورد افزایش سه میلیون تومانی قیمت برای برخی از خودروها نیز ثبت شود.

افزایش قیمت خودرو/پراید۴۹ میلیون تومان شد

از آغاز هفته قیمت خودرو روند افزایشی خود را طی می کند و این افزایش قیمت همچنان ادامه دارد به طوری که از میان خودروها چانگان سی اس ۳۵ با ۳ میلیون و۷۰۰ هزارتومان افزایش، نسبت به روز گذشته به ۱۸۲ میلیون و۷۰۰ هزارتومان رسید.

همچنین سایپا۱۱۱ امروز با قیمت ۴۹ میلیون تومان و سایپا ۱۳۱ نیز با قیمت ۴۵ میلیون و۵۰۰ هزارتومان معامله شد که نشان می دهد نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.

از میان خودروها تنها پژو۴۰۵ جی ال ایکس با کاهش قیمت ۵۰۰ هزارتومانی به قیمت ۷۵ میلیون تومان و برلیانس اچ ۳۲۰ با کاهش یک میلیون تومانی با قیمت ۱۲۵ میلیون تومان در بازارآزاد معامله شد.

کوییک اتومات با قیمت ۹۶ میلیون تومان و رنو ساندرو استپ وی با قیمت ۱۸۵ میلیون تومان نسبت به روز گذشته در همان قیمت ثابت ماند.

کیا سراتو نیز با یک میلیون تومان افزایش به ۲۸۴ میلیون تومان رسید و همچنین رنو تندر۹۰ باهمان قیمت روز گذشته با قیمت۱۲۷ میلیون تومان در بازار به فروش رفت.

در آخر، سمند ال ایکس با افزایش یک میلیون و۵۰۰ هزارتومانی به ۷۹ میلیون و۵۰۰ هزارتومان رسید.

در جدول زیر می توانید قیمت روز خودروهای داخلی را ملاحظه کنید.

افزایش قیمت خودرو/پراید۴۹ میلیون تومان شد

۲۲۳۲۲۴

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بالاتر
    0

    واقعا مردم پراید میخرند ؟؟ خودروی که به علت نا امن بودنش از ره خارج میشود را باز هم میخرند؟؟ و جالبتر اینکه گرانتر هم میشود ...باز هم میخرند..عجب دنیای اعجوج معجوجی !!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها