شخم‌زدن اطلاعات اقتصادی افراد درست است؟

رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران گفت: «کشور ما این زیرساخت‌ها را ندارد که همه بخش‌ها شفاف باشد؛ این می‌تواند مانعی باشد برای این‌که نشود در همه بخش‌ها با شفافیت کامل حرکت کرد.»

شخم‌زدن اطلاعات اقتصادی افراد درست است؟

ابوالفضل روغنی‌گلپایگانی اظهار داشت: خیلی از افرادی که در کشور کار می‌کنند و یک واحد صنعتی دارند، واقعا دچار مشکلات اساسی و گرفتاری‌های مالیاتی شدند. متاسفانه در جایی هم که به عنوان صنعتگر یا کمیسیون صنایع، گلایه‌ای از مالیات و تامین‌اجتماعی می‌کنیم، حتی به ما ضربه بیشتری می‌زنند و تمام زندگی ما را شخم می‌زنند.

وی در پاسخ به این پرسش که شما مخالف این هستید که اطلاعات اقتصادی افراد شخم زده شود؛ در حالی که در کشورهای دیگر این اتفاق می‌افتد و اطلاعات شفاف است؟ افزود: «زندگی شفاف خیلی خوب است. »

شخم‌زدن اطلاعات اقتصادی افراد درست است؟

رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: «خاطره‌ای برای شما تعریف کنم. من مدیر یکی از شرکت‌های بزرگ ایران بودم و به آلمان رفته بودم و با یکی از شرکت‌های این کشور جلسه داشتیم. همان زمان یک مجله‌ای روی میز بود و من دیدم حقوق مدیرعامل را در آن مجله نوشته‌اند.»

روغنی‌گلپایگانی عنوان کرد: «خوب است که همه چیز شفاف باشد؛ منتها همه بخش‌ها باید شفاف باشد. آیا کشور ما این زیرساخت‌ها را دارد که همه بخش‌ها شفاف باشد؟ باید پاسخ دهیم خیر. این می‌تواند مانعی باشد برای این‌که نشود در همه بخش‌ها با شفافیت کامل حرکت کرد.»

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها