ذوالنوری: دشمنان پوشک بچه را طوری تولید می‌کنند که موجب عقیم‌سازی می‌شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گاهی دشمنان پنبه‌هایی که با آنها پوشک بچه یا مشابه آن تولید می‌شود را به گونه‌ای تهیه می‌کنند که موجب عقیم‌سازی می‌شوند.

ذوالنوری: دشمنان پوشک بچه را طوری تولید می‌کنند که موجب عقیم‌سازی می‌شود

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در همایش ملی پدافند غیرعامل که امروز سه‌شنبه ۱۴ آبان در سالن‌ همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: دفاعی موفق است که پیش‌دستانه و مانع خسارت باشد و از قبل، هجوم را پیش‌بینی کند. امروز تاکتیک‌های تهاجم دشمنان تغییر کرده است، اهداف دشمن هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند بلکه راهبردها و ابزار آنها تغییر می‌کند.

وی افزود: هدف اصلی دشمنان ما براندازی است و هر اقدامی که این بخش از ماموریت آنها را محقق کند، مورد توجه دشمنان است. براندازی یک نسخه واحد برای تمام حکومت‌های جهان نیست بلکه متناسب بر هر نظامی تعریف می‌شود.

ذوالنور با بیان اینکه جنگ سخت و تهدید نظامی، هم آشکار و پرهزینه است و هم محبوبیت ایجاد نمی‌کند، ادامه داد: به همین خاطر امروز جنگ نرم در دستور کار دشمن است. امروز دشمن بر روی موضوع «اعتبار عمومی نظام اسلامی» تمرکز کرده است و از بین بردن اعتماد مردم به نظام، هدف اصلی اوست.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امروز یکی از بسترهای آسیب به جمعیت، عرصه بیوتروریسم است که متاسفانه کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، گفت: گاهی دشمنان پنبه‌هایی که با آنها پوشک بچه یا مشابه آن تولید می‌شود را به گونه‌ای تهیه می‌کنند که موجب عقیم‌سازی می‌شوند.

ذوالنور با بیان اینکه موضوع تراریخته‌ها یک تهدید جدی است، عنوان کرد: مافیاهای خطرناکی پشت موضوع تراریخته‌ها هستند که سالوس‌وار نظر تصمیم‌گیرندگان کشور را دچار انحراف می‌کنند.

وی تاکید کرد: ما باید آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی قوی برای آزمایش محصولات تراریخته داشته باشیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: ابعاد اعتقادی و وحدت‌آمیز مردم ما، از دیگر عرصه‌هایی است که دشمن بر روی آن تمرکز کرده و فضای مجازی یک شمشیر دو لبه است ولی تیغه آن در دست ماست و دسته آن در دست ما نیست.

ذوالنور با بیان اینکه متاسفانه هنوز در کشور ما «پدافند غیرعامل» به یک فرهنگ عمومی تبدیل نشده است، تصریح کرد: ما در مجلس و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، آمادگی داریم برای فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل، قانون مصوب کنیم و دولت را ملزم کنیم که اقدامات و برنامه‌هایش، دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد.

وی با بیان اینکه تهدید همیشگی است و ما باید پدافند عامل و غیرعامل را همیشه در دستورکار داشته باشیم، گفت: امروز قانون پدافند غیرعامل، تحت یک ماده واحده در کمیسیون امنیت ملی در دست بررسی است.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 24
  • بهزاد
    0

    خوب جلوی ورود پوشک خارجی وخیانت تولید کننده داخلی رو بگیرین

    نظرات شما -
    • هادی آجرلو
      0

      آخه کدوم کشور با جهان تعامل نداره جز کشور ما و چند کشور عقب مونده دیکتاتوری! صنعت ما باید انقدر پیشرفت کنه که اگر اجناس تمام دنیا هم وارد بشه حق انتخاب داشته باشیم تولید داخل رو بخریم! مگه کشورهای دیگه اجناس کشور دیگه رو وارد نمیکنن!!! من آلمان بودم از هر کشوری شما بگید ابزار و مواد غذایی و ماشین بود شما حق انتخاب داشتی. جلوگیری از واردات یعنی حال روز امروز کشور که مردم چیزی که میخوان نیست و شرکتهای مافیایی امثال اعظام میان قطعات بی کیفیت میدن دست مردم چون مردم چاره ای ندارن!!!!

  • رضا
    0

    خوب راه حلش خیلی آسونه مثل صنایع نظامی و موشکی ذر صنعت پوشک بچه هم خودکفا بشیم تا کسی دیگه فکر عقیم افتادن ما نباشه

    نظرات شما -
    • ماد
      0

      باید سپاه ورود کنه و کارخونه پوشک سازی بزنه

  • کاربر ناشناس
    0

    از بی لیاقتی شماها هر بلائی سر مردم میاد

  • اشکان
    0

    ملا جماعت روچی وسیاست برومسجدوذکرخداکن. وتوبه کن به خاطردخالت درامورسیاسی کشور

    نظرات شما -
    • پیمان
      0

      مثل این میمونه یک چشم پزشک بره موتور ماشین تعمیر کنه

  • ایرانی
    0

    یک کارخانه پوشک در قم بزنید تا بچه هاتون عقیم نشوند! مرد حسابی شما ها در تولید پوشک بچه مانده اید و چشم به خارج دارید چگونه با مذاکره مخالفید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ali
    0

    ای بابا . عجب آدمهائی هستند میان پوشک تولید میکنند که بچه ها عقیم بشوند و بعد دیگه هیچ کس هیچی ازشون نخره !!! استاد یه چرتی بزن سرحال بیای

  • بماند
    0

    سلام راست میگه بنده خدا ، پنبه های تراریخته مثل خوراکی های تراریخته اونطور که آزمایش کردن ضرر های زیانباری از جمله سرطان و نازایی داره ، یه دست هم صدا نداره ، وقتی مطالبه عمومی شد سایر نماینده های بی اطلاع هم بیدار میشن ، ممنون آقای ذوالنور

    نظرات شما -
    • بی نام
      0

      ببینم این پنبه تراریخته کجای پوشک استفاده می شه ؟ نابغه

  • سالاری
    0

    آدم واقعا از اظهار نظر های این افراد که به اصطلاح رئیس کمیسیون امنیت ملی است تاسف می خورد .شما که ادعا می کنید همه چیز در کشور ساخته می شود ونیازی به کشور های دیگر نیست چرا به جای این همه..........پوشک درست نمی کنید تمامی حرفهایتان تناقض گویی است.مجبورید که اظهار فضل کنید وشرمندگی برای کسانی فراهم کنید که به شما رای داده اند.

  • عبدالله
    0

    اونوقت اون هاییکه با آلودگی هوا برنج آلوده ذرت آلوده و هزاران روش دیگه دارن با جون مردم بازی می کنند هم از خارج وارد شدند!!!!!

  • الف/ب
    0

    این یارو مثل همیشه چرت زده و مزخرف گفته. مکر تا کنون یک حرف درست از او شنیده اید؟وای بحال مملکتی و ملتی که مسئولینش اینها باشند!!!

  • ghodrat
    0

    جالب است که به راحتی ورود ذرت های آلوده و مصرف آن توسط مردم و تولید مواد غذایی برای مردم بویژه کودکان معصوم را تکذیب می کنند، اما حرف هایی از این قبیل می زنند که هیچگونه مبنا و اساس علمی و تحقیقی ندارد و کشور عزیز ما را دستمایه خنده اندیشمندان جهان می کنند. خداوند به ما صبر بدهد که جان سالم از دست این قبیل افراد به در ببریم.

  • رنجبر
    0

    باسلام وقتی دردروازه بازه ورشوه بگیران ومتخلفین روی واردت اقلام غیرمجازو....چشمشان را ببندند اننظار هراتفاقی وهر بلایی برسرمردم بیچاره خاهد آمد.وقتی دولت خودمان ۲سال منت گذاشت نان گران نمیشویهو به اندازه ۵ سال یعنی ۵۰درصدنان راگران کردباشیب ملایم.پراید۷میلیون ۵۰میلیون ...دولت مردان....................

  • تنها
    0

    دوباره صنعتی و سنتی رو باهم زدن این مسئولین هیچ حرفی برای مشکلات مردم ندارن فقط میشینن چرت و پرت تحویل جامعه میدن آخه آخوند رو چه به سیاست و اقتصاد و علم برو نماز قرآنت رو بخون بابا خبر فوری دمت گرم اگه نظرم رو نشون بدی

  • محمود
    0

    جای تاسف داره که فردی بر مسند ریاست کمیسیون امنیت ملی کشور تکیه زده که بدون هیچ تحقیق و بسیار سطح پایین همچین نظری رو میده. ایشون خبر نداره که پنبه ای که تو پوشک استفاده استفاده میشه اصلا پنبه نیست بلکه الیاف چوب درخته که بهش میگن پالپ که توسط دستگاههایی خاص حلاجی میشه و به ظاهر پنبه در میاد! ( اینجانب کارم صنایع سلولزیه که یکیش تولید پوشکه) مگه اینکه اینبار بیان و بگن تنه درختا رو هم تراریخته کردن!!! واقعا جای تبریک داره به این کمیسیون امنیت ملی!!! با این سطحی نگری چطور میخوان امنیت این مملکت رو تامین کنن!!؟؟

  • احمد احمدی
    0

    از ان حرف های احمدی نژادی ، جالبه این اقا رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس است که بجای اظهار نظر در موردمسائل جهانی در باره مضرات پوشک بچه ها نظر می دهد . چند وقت پیش هم در مصاحبه ای زنده فرمودند در اوقات بیکاری وفراغت از مجلس، مسافر کشی می کند !؟ اینها شده اند سناتورهای کشور شور بختانه و...

  • احمد صادقی
    0

    دیشب خبر هشت وسی اعلام کرد که ایران درحال ساخت هواپیمای رادار گریزه ، پیشنهاد می کنم بجای این هزینه های هنگفت خودمان پوشک درست کنیم که بچه هایمان عقیم نشوند .

  • بابایی
    0

    اگه صحت داشت حتما پزشکان میگفتن . منتظر شنیدن پاسخ از پزشکان متخصص هستیم . ضمنا مگر عقیم شدن از دوران طفولیت خودشو نشون میده ؟

  • عباسعلی
    0

    از حرف مفت شنیدن خسته شدیم ، هر کوره سوادی تو این مملکت یه بلندگو دستشه

  • ذوالقرنین
    0

    اگه یه نگاه به آمار تجرد بیاندازی متوجه میشی که سن بالای دختر وپسرودستکاری آمار ومشاوره واطلاعات غلط در امور فرزنداوری توسط خود شما به جامعه تحمیل شده و عامل عقیم بودن خود شمایید.زنان از سی و پنج به بالا ریسک فرزند آوری دارند وضعیت بد اقتصادی فرهنگی و دینی در جامعه اتش زیر خاکستری که دامن همه رو خواهد گرفت

  • روح الله
    0

    خداوند شفایش دهد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها