پاسخم به «دانشجوی گستاخ» درخور بود!/ لازم بود تأدیبش کنم

علی مطهری با تاکید مجدد بر برخورد نامناسب خود با یک دانشجوی منتقد گفت: باید به دانشجوی گستاخ پاسخ درخور داد و لازم بود تأدیبش کنم.

پاسخم به «دانشجوی گستاخ» درخور بود!/ لازم بود تأدیبش کنم

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که روز گذشته توهینش به یک دانشجو در فضای مجازی منتشر شد، امروز درخصوص آن ویدئوی حاشیه‌ساز به سوالات پاسخ داد.

مشروح این پرسش و پاسخ با عضو فراکسیون امید مجلس به شرح زیر است:

آقا مطهری شما سابقه این‌گونه توهین‌ها به نمایندگان را در دوره های قبل داشته‌اید.

خیر.

شما که عضو کمیسیون فرهنگی هستید، چرا باید این‌گونه صحبت می‌کردید؟

این یک اقدام رذیلانه‌ای از طرف دو خبرگزاری بود.

یعنی شما چنین توهینی را به یک دانشجو نکرده بودید؟

خیر.

صدا و تصویر شما موجود است؟

نه‌ این‌گونه نبود. یک دانشجوی پسر از ابتدای جلسه می‌خواست جلسه را بهم زند، در بخش پرسش و پاسخ تا من می‌خواستم صحبت کنم، شروع به داد و فریاد می‌کرد.

صدای یک دانشجوی دختر در آن ویدئو وجود دارد نه دانشجوی پسر!

اجازه بده من حرف بزنم، چرا تندتند حرف می‌زنی؟ گوش بده بگذار من حرف بزنم، انقدر تندتند حرف نزن. تحمل ندارند من صحبت کنم. مگر من می‌گویم صدای من نیست؟ اول گوش بده موضوع چه بوده بعد صحبت کن. هر سؤالی که می‌شد، شروع می‌کردند به فریاد زدن، در آخر جلسه داد زد که شما باید قرص ضد فراموشی بخورید، من هم از باب مزاح و شوخی گفتم من انواع و اقسام قرص‌ها را دارم، قرص ضدبارداری هم برای شما دارم. همه خندیدند و به عنوان یک شوخی تلقی کردند. ما بیرون آمدیم و دیدیم یک ویدئو پخش کردند مبنی براینکه «توهین علی مطهری به یک دانشجوی دختر» این در حالی است که این دانشجو پسر بود، اگر دختر بود همان‌جا اعتراض می‌کردند. من از دو خبرگزاری که این ویدئو را منتشر کردند شکایت می‌کنم.

اگر ادعای شما صحیح باشد هم تفاوتی در اصل توهین نمی‌کند که به دانشجوی دختر گفته باشید یا پسر، به نظر شما این صحبت در شأن عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بود؟ اساتید دانشگاه شهید بهشتی گفته‌اند که «می‌خواهیم از آقای مطهری به هیئت نظارت شکایت کنیم».

اشتباه می‌کنند، موضوع را نمی‌دانند.

آقای دکتر! وقتی در مراسم دانشجویی شرکت می‌کنید، باید سعه‌صدر بالایی داشته باشید و خود را آماده انتقادات تند کنید.

نه باید به دانشجوی گستاخ، پاسخ درخور داد.

آیا این پاسخ شما درخور یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بود؟

بله در مقابل صحبت‌هایی که او کرد، این پاسخ برای تأدیبش لازم بود.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • عزیزه مدوحجی زاده
    0

    آقای مطهری پاسخی که میدادید چند با ر تکرار کردید همه دیدیم شنیدیم اگر دست کاری نبود شکایتتان برای چیست امثال شما ها هیچ وقت مورد قبول بسیاری از مردم نیستید رفتار شما همیشه پر خاشگرانه هست یادتان می آید که روزی ساپرتی را برای نمایش به مجلس برده بودید که زنان را متهم کنید در حالیکه همه امکانات مردم در دست شماهاست شما گرانی را بر مردم تحمیل کردیدوحالا از زنان شاکی هستیدویا از دیگران چه کسی نمی فهمد که شما جایگاهای بالاتری را می خواهید به چنگ آورید ودر قدرت بمانید پس جواب در خور دانشجوی دختر که ادعا می کنید کارخوبی کردید حاوی تهمت وافترا می باشد شما که ظرفیت هر جور انتقاد را ندارید با رفتن به این ور و انور تبلیغات به نفع خودتان وخاندان منسوب به خودتان راه نیندازید

  • بهنام
    0

    واقعا شرم باید بکنه که با گستاخی تمام تایید میکنه حرفشو.

  • .
    0

    ظرفیت داشته باشید نماینده مردم خادم مردم است پس باید به هرانتقادی صبوری کند وقتی شمای به قول خودتان پیرودانا وباسواد بادانشجو سن پایین چنین برخوردی داشته باشید دیگه از ارازل و اوباش چه انتظار.اصلا تیر خلاص دیگه امیدی به زندگی در ایران نیست که هیچ.ادم اززندگی سیر میشه.

    نظرات شما -
    • پیام
      0

      اون قرص رو باید کسی میخورد که باعث وجود چنین نماینده بی اخلاقی در جامعه میشه که خیلی پررو از توهینش بملت دفاع میکنه توصیه میکنم هشتکی در ارایه پاسخ به اقای مطهری ایجاد شود

  • توماس
    0

    با اینکه منتقد مطهری هستم ولی باید بگویم که در این مکان بدرستی واکنش داشته چرا باید بپذیریم که آن دانشجو با لحن غیر متعارف با مخاطبش صحبت کند ولی مخاطب جوابی در خور شأن وی ندهد؟؟؟؟؟؟ زدی ضربه ای. ضربتی نوش کن خربزه خور مثلٱ دانشجو!!!!!!!!!!!!!

  • Gh.m
    0

    واقعا شرم باد به کسی که در چنین منصبی نشسته توهین به دختر دانشجو یی میکند که انتقاد میکنه تو که نماینده مردمی با رای مردم رفتی مجلس حداقل شخصیت داشته باش یه جواب منطقی بدید نه دریوری .

  • محمد
    0

    احساسی نظر نده!!!!!!! بر طبق قانون سوم نیوتن( عمل و عکس العمل) اگر واژه «قرص فراموشی» از زبان آن دانشجو مطرح نمیشد، واژه« قرص ضد بارداری» هم از دهان مطهری در نمیامد. والسلام.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها