کیهان: گوگوش و بهروز وثوقی «اهالی سینما» نیستند، کاباره‌ای‌اند!

روزنامه کیهان در واکنش به ثبت اسامی گوگوش و بهروز وثوقی در پایگاه تاریخ نگاری سازمان سینمایی کشور نوشت: «سازمان سینمایی در پایگاه تاریخ نگاری خود خواننده کاباره‌ای و معشوق اشرف پهلوی را به‌عنوان سینماگر شناسایی کرد».

کیهان: گوگوش و بهروز وثوقی «اهالی سینما» نیستند، کاباره‌ای‌اند!

کیهان افزود: «این سازمان در حالی فائقه آتشین مشهور به گوگوش و بهروز وثوقی و... را به‌عنوان اهالی سینما مطرح و نام آنها را‌ ترویج می‌کند که در کارنامه این افراد نقش مخرب فرهنگی و اخلاقی؛ کاملاً بدیهی و غیرقابل کتمان است».

به نوشته این روزنامه «در حال حاضر خواننده کاباره‌ای بطور خاص علیه هویت و باور مردم ایران مشغول به فعالیت است و مدتی پیش به یکی از مقدسات اهانتی وقیحانه کرد».

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • علی
    0

    دو تا ادم بی ارزش که ادمهایی بی ارزش مانند خودشان برای انها ارزش قائلند .

    نظرات شما -
    • مجید
      0

      مثل بهروز وثوقی دیگه تکرار نمیشه

  • ناشناس
    0

    واقعااین خبرمایه ی تاسف است.همچه افرادی نبایددرزمره ی افرادهنرمندقراربگیرند.هرچندبعضی ازهنرمندان داخلی هم چنگی به دل نمی زنند.هنرمندکسی است که باهنرش باعث تعالی جامعه وافرادشود.معرفت الهی داشته باشدوباهنرش این معرفت رامنتشرکند.هرچیزی غیراین باشدضدهنراست.

  • وثوقی
    0

    اینهم از کیهان که فقط تهمت ودروغ باید بگوید. ،از بس که هم تهمت ودروغ زده مثل مرده ای است که از قبر فرار کرده است

  • کاربر ناشناس
    0

    اصل مردم و تاریخ سینمایی ایران است که چه کسانی را هنرمند واقعی بدانند وگرنه نظر شخصی جایگاهی در تاریخ و هنر یک کشور ندارد و این را فقط زمان ثابت میکند.

  • بی نام
    0

    هر کسی در دوران خودش به سر میبرد کیهان یکی روزی از دروان خودش خارج میشود برای جذب مخاطب دروغ جایز نیست بلکه صادقت در کار مهمه کل دنیا خبر های میدهن هم راست و دروغ ولی هیچ همدیگر یا هم وطن خودشو نمیکوبن یا خراب نمیکن اگه امسال اقای بهروز وثوقی نبود نه سینمایی با نه رسانه ای این ها بودن تونسن مخاطب سینما باشن نه امسال کاغذ بازی مث شماها

  • ایرانی
    0

    حتی اسم این دو تا فاسد را نباید بیاورید شما که عکسشون را هم زدید . متاسفیم براتون .

  • لنگرودی
    0

    کیهان غلط کرده این دو در دوره ی خود بهترین بودن و هنوز هم بهروز در صدر بهترین هاست

  • محمدحسین
    0

    به نظرمن هنربسیارکلمه والایی است .نهادن نام این گونه ادمهابه عنوان سینماگروهنرمندجفابه هنراست. هرچندامروزه زنان ومردان بدکاردرغرب جوایزهنری میگیرندوروی فرش قرمزجلودیدگان یک عده پوز میدهند.دنیای وارونه ای است خداخودناجیش رابرساند.

  • ناشناس
    0

    جا داره بهروزوثوقی وگوگوش هم به ریش دولت بخندند ومسخره‌اش کننداما ظاهراجمهوری اسلامی هم بتدریج ماهیت خودش را ازدست داده وشعارهای مرگ برآمریکا واسراییل هم دیگه بیشترجنبه مصرف داخلی داره تا واقعیت،پس لطفا وبخاطرخدااسم اسلامی رالااقل ازوزارت ارشادحذف کننداینکه دیگه سخت نیست.من زیادمذهبی وانقلابی نیستم وشخصا ازشعارهای مرگ براین وآن هم خوشم نمیاداماازکسانی که نمازرا با علی(ع) وشام را با معاویه می خورندبدم میاد چون میشه مصداق نفاق ،یابا علی یا با معاویه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها