اشک‌های دختر 13 ساله آبادانی / من برای ازدواج خیلی کوچکم

نوجوان 13 ساله اهل یکی از روستاهای آبادان ادعا کرد که نمی خواهد ازدواج کند و پدرش به زور او را مجبور کرده تا با فرزند شیخ ازدواج کند.

اشک‌های دختر 13 ساله آبادانی / من برای ازدواج خیلی کوچکم

در پی مراجعه یک دختر 13ساله از روستاهای اطراف آبادان به همراه یکی از بستگانش به یکی از مراکز روستایی درخصوص مشاوره عقد ، این دختر نوجوان اشک کارمندان این مرکز را در آورد.

وی که بسیار ناراحت بود و اشک می ریخت به کارمندان آن مرکز گفت : به دلیل کم سن و سال بودنم نمی خواهم ازدواج کنم و دوست دارم درسم را ادامه دهم اما پدرم مرا مجبور کرده تا با فرزند یک شیخ که تاکنون او را ندیده و نمی شناسم ازدواج کنم و به همین دلیل خیلی غمگین هستم.

دختر 13ساله که بسیار لاغر اندام و ضعیف است و مرتب اشک می ریخت در ادامه گفت : من بچه هستم و ازدواج برایم خیلی زود است.

مسئولان مدرسه ای که در آن درس می خوانم نیز بارها با پدرم حرف زدند اما او می گوید باید با این پسر ازدواج کنی و حرف حرف پدرم است؛ ازاین رو سیدزین العابدین موسوی ، فرماندار ویژه آبادان اظهار داشت: که اگر دختر نوجوان نخواهد تن به این ازدواج بدهد شخصا وارد عمل خواهم شد و از طریق مراجع قضایی جلوی این ازدواج را خواهم گرفت.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • کاربر ناشناس
    0

    همیشه بعضی مردان به زنان ودختران ظلم میکنن من دختر ۱۳ بودم عاشق عروسک بودم وعروسک بازی میکردم تازه باباومامانم دعوا میکردن کوچه نرو باپسراهم بازی نکن ولی درک نمیکردم که چرا پدرو مادرم زور میکنن که بابچه ها بازی نکنم برای همین باز قایم موشک وپلیس بازیو هفت سنگ و بازیهای دیگه میکردم اصلا تومخم نمیکنجد که اون موقع باید ازدواج میکردم الان ۴۳ سالمه بادو فرزند .چرا ازدواج زوری اخه چرا؟

  • ایذه ی بختیاری
    0

    الله اکبر گناه این کودکان چیست ¡¡¡

    نظرات شما -
    • parastesheahadi
      0

      چون بعضیا خودشونو به خریت زدن

    • طالب
      0

      با سلام برای اون پدر واقعا متاسفم این همه تلاق و بی غیرتی الان بعضی جوانهارو نمی بینه با اینهمه خرابی اقتصاد دلم بحال این دختر میسوزد خدا عاقبتش رو بخیر کنه

  • یوسف
    0

    مشکل لیبرالیسم فرهنگی از قبیل ؛ تجرد و ترویج فرهنگ آن به شکلهای مختلف و عدم تشکیل خانواده نه به دلیل مشکلات اقتصادی و غیره‌و حواشی زشت و نابود کننده این معضل‌ فرهنگی که کم کم داره اپیدمی‌ میشه و در صد این اتفاق بسیار مهلک تر و بیشتر از این" خبر " هست.

  • در صورت سالم بودن آبرو حاضرم برای ازدواج زنگ بزن
    0

    حاضرم برای ازدواج زنگ بزن سالم بدون هیچگونه مشکلی

    نظرات شما -
    • علی
      0

      سلام اوکی

  • امیر
    0

    این موارد در آبادان خیلی زیاده. متاسفم برای افراد اونجا

    نظرات شما -
    • سید رضا موسوی
      3

      سلام نیازی نیست کسی متاسف یا ناراحت بشه حضرت فاطمه نه سالگی ازدواج کرد

  • کاربر ناشناس
    0

    سلام بادرنظر گرفتن شرایط

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها