بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با برنامه سرنا:

مردم درگیر مشکلات فراوانی هستند، در غیر این صورت کتاب می‌خواندند/ سراغ ادبیات و تئاتر برویم، تا حالمان خوب شود

بازیگر تئاتر و تلویزیون درخصوص حضور هنرمندان تلویزیونی و سینمایی در صحنه تئاتر گفت: به نظر بنده دسته‌بندی بین بازیگران تلویزیونی و سینمایی و تئاتر وجود ندارد و اساسا اتفاق ناخوشایندی نیست.

مردم درگیر مشکلات فراوانی هستند، در غیر این صورت کتاب می‌خواندند/ سراغ ادبیات و تئاتر برویم، تا حالمان خوب شود

سعید داخ در گفتگو با برنامه سرنا به پروژه‌های آینده‌اش در سال 98 اشاره کرد و اظهار داشت: در آبان امسال یک تئاتر کمدی را کارگردانی خواهم کرد و فعلا اسامی بازیگران را نمی‌گویم تا از حضور هنرمندانش سورپرایز شوید.
وی درخصوص اظهارنظرهای بازیگران درباره موضوعات مختلف خاطرنشان کرد: بنده درباره اظهارنظرهای بازیگران درخصوص موضوعات مختلفف نظری ندارم.
این بازیگر کشورمان در ادامه عنوان کرد: فرهنگ نشانه اصالت یک مردم است، لذا به مردم عزیزم پیشنهاد می‌کنم که به سراغ ادبیات، کتاب، سینما و تئاتر برویم تا حالشان خوب شود.
گفتنی است سعید داخ (زاده 6 خرداد 1349) بازیگر، کارگردان تئاتر، مجری و طراح حرکات موزون می‌باشد.
وی از سال 1371 فعالیت حرفه‌ای تئاتر را آغاز کرد. سعید داخ جایزه‌ی ویژه کارگردانی برای نمایش «جشن بزرگ» و بهترین حرکات موزون برای «آی آدم‌ها» از جشنواره سبز و دریافت تقدیرنامه‌ی ویژه ی کارگردانی برای «کرانه‌ی دل» از جشنواره دفاع مقدس را در کارنامه دارد.

18

حجم ویدیو: 11.75M | مدت زمان ویدیو: 00:04:42 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ثریا
    0

    حال مردم دیگر خوب نمی‌شود ....مگر یک انقلاب دیگر نه اسلامی

  • سعید‌سرانی‌اذر
    0

    ایران‌نیازی‌به‌انقلاب‌دیگر‌ندارد‌،‌دشمنان‌این را‌میخواهند‌شاید‌دولت‌هیت‌وزیران‌عوض شود‌ولی‌حکومت‌هرگز ما‌ریاستهایی‌داریم‌خایین‌وطن‌پرست‌‌به‌ظاهر شغار‌میدهند‌‌‌بایستی‌رحم‌نکنید‌پاک‌‌سازی شوند،‌افرادی‌مثل‌جناب‌رییس‌اگر‌بگذارند‌کار‌کند ‌‌

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها