عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

جوشش خود اتکایی در صنایع تولیدی کشور حمایت شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جوشش خوداتکایی در واحدهای صنعتی و تولیدی کشور باید با تمام توان حمایت شود.

جوشش خود اتکایی در صنایع تولیدی کشور حمایت شود

به گزارش مشهد فوری ، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه کشور را برای همه ترسیم کرده‌اند اما بیشتر مخاطب ایشان جوانان است.

وی اظهار داشت: جوانان و نخبگان نسل جوان باید به میدان بیایند و مجلس ‌ها و مدیریت‌های خرد و کلان را در اختیار بگیرند و از نخبگی و دانش خود برای اهداف انقلاب استفاده کنند.

وی گفت: سرزمین ایران ظرفیت ‌های فراوان دارد، ما یک درصد جمعیت و وسعت دنیا را داریم اما از هشت درصد منابع برخوردارهستیم لذا جوانان باید همت خود را در عرصه‌های صنعت، انرژی و کشاورزی بکار گیرند.

حجت الاسلام مصباحی مقدم افزود: ما در زمینه انرژی اسراف بسیار داریم که باید اصلاح شود تا بتوانیم با صادرات بیشتر برای کشور کسب درآمد کنیم.
وی اظهار داشت: رمز استقلال اقتصاد ی دل کندن از کمک کشورهای استکباری است، بنگاه‌های ما وقتی از کمک دیگران مایوس شدند، دست به جوشش خوداتکایی زدند و اکنون به رغم تحریم‌های ظالمانه در بخش پوشاک و لوازم خانگی صادر کننده هستیم و با کشور عراق ۱۲ میلیارد دلار مراوده داریم در حالی که کل مراوده ما با اروپا چهار میلیارد دلار است.

وی گفت :برای آماده شدن شرایط ظهور حضرت ولی عصر (عج) باید اخلاق و ایمان خود را ارتقا دهیم، حرص و طمع و فزون خواهی را کنار بگذاریم و هر چه برای خود می‌خواهیم برای دیگران هم بخواهیم.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها