بارسلونا به پایان یک دوره رسیده است

ادمیلسون ستاره سابق بارسلونا درباره ناکامی‌های اخیر این تیم می‌گوید بارسلونا در پایان یک دوره به سر می‌برد و تغییرات بزرگ برای این تیم در راه است.

بارسلونا به پایان یک دوره رسیده است

ناکامی‌های اخیر بارسلونا و نمایش‌های دور از انتظار این تیم باعث شده هواداران، کارشناسان و ستاره‌های سابق غول کاتالان به بحث و تبادل نظر درباره علت شرایط فعلی این تیم بپردازند. ادمیلسون، ستاره سابق بارسا معتقد است بلوگرانا به پایان یک دوره رسیده و برای پشت سر گذاشتن این فاز انتقالی مدیران باشگاه باید به زودی تصمیمات بزرگی برای تحول در تیم بگیرند.

نتایج دور از انتظار بارسا بیش از هر چیز لبه تیز انتقادات را متوجه سرمربی این تیم ارنستو والورده کرده و انتظار می‌رود او جای خود را به رونالد کومان بدهد.

در این میان، ستاره سابق برزیلی بارسا، ادمیلسون می‌گوید وضعیت فعلی بارسا به نظر او عجیب و غیرمنتظره نیست چرا که بارسا در پایان یک دوره به سر می‌برد. ادمیلسون در این باره گفت:" از اول فصل بارسلونا دچار مشکل بوده و نتوانسته مثل بارسای همیشگی بازی کند. علت این موضوع تا حد زیادی به دوران پیش‌فصل و مصدومیت‌ها برمی‌گردد. ما همه نگران هستیم ولی می‌دانیم که این تیم چه کیفیتی دارد".

ادمیلسون در ادامه گفت:" این وضعیت بارسا به نظر من به این خاطر است که تیم به پایان یک دوره رسیده است. بازیکنان جوان زیادی به تیم اضافه شده‌اند که این مسلما به تغییر در سبک بازی، ذهنیت و رفتار تیم منجر می‌شود و کاملا طبیعی است. الان برای نتیجه گرفتن خیلی زود است ولی اگر تا پایان فصل اوضاع رو به راه نشود مسلما تصمیماتی گرفته خواهد شد".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها