دی بروین هیچ ترسی از جو آنفیلد نداریم

کوین دی بروین ستاره بلژیکی منچسترسیتی آماده مصاف با لیورپول و هواداران پرشورش است.

دی بروین هیچ ترسی از جو آنفیلد نداریم

یکشنبه پیش رو در آنفیلد تیم های لیورپول و منچسترسیتی به مصاف هم خواهند رفت. حساس ترین بازی هفته لیگ برتر که جذابیت های فراوانی خواهد داشت. سیتی از سال 2003 نتوانسته در آنفیلد پیروز شود و با هدایت پپ گواردیولا در سه بازی از 4 بازی اخیر خود در ورزشگاه لیورپول نیز بازنده بوده و یک بار مساوی کرده است.

بسیاری معتقدند که سیتی تحت تاثیر جو وحشتناک آنفیلد، یارای رقابت با لیورپول را نخواهد داشت و شانس قرمزها بیشتر خواهد بود. لیورپول با شش امتیاز بیشتر از سیتی در صدر قرار دارد و شکست سیتی شانس این تیم برای قهرمانی را کاهش خواهد داد.

کوین دی بروین ستاره بلژیکی سیتی در مورد بازی یکشنبه گفت:« در هر صورت آمار و ارقام ما در آنفیلد همین است و من به عنوان بازیکن چه کاری می توانم در قبالش انجام دهم؟ بازی های بزرگ هر بازیکنی را به وجد می آورد و به شخصه همیشه دوست دارم در چنین دیدارهایی به میدان بروم.

همیشه ترجیح می دهم برابر 60 یا 70 هزار هوادار رقیب بازی کنم تا اینکه کسی در ورزشگاه نباشد. این باعث هیجان و انگیزه بیشتر من می شود. هیچ ترسی از هواداران لیورپول و جو آنفیلد نداریم. همه زندگی تلاش می کنید تا در چنین میادینی حاضر باشید. این را با هیچ چیز عوض نمی کنم.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها