عضو شورای شهر تهران:

قصور شهردار پذیرفته نیست

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: قصور شهردار در تاخیر ارسال لایحه اصلاح ساختار سازمانی وکاهش حوزه های معاونت شهرداری و سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری پذیرفتنی نیست.

قصور شهردار پذیرفته نیست

سیدحسن رسولی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه اصلاح ساختار پرهزینه و ناکارآمد سازمانی شهرداری یکی از مهمترین وعده های ما به شهروندان تهرانی بوده است، گفت: آقای حناچی نیز همانند شهرداران قبلی با قبول انجام این مهم از ما رای اعتماد گرفته است.

وی ادامه داد: در عمل به این تکلیف، آبان ماه سال ٩٧ طرح «الزام شهرداری تهران به ادغام و کاهش حوزه های معاونت شهرداری از ۹ سطح به حداکثر ۶ سطح سازمانی و حذف پست‌های قائم‌مقام و یا جانشین و مشاور در کلیه واحدهای ستادی، مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه» با ۱۶ امضا تقدیم هیات رئیسه شد و در نهایت در دی ماه طرح با عنوان "الزام شهرداری تهران به اصلاح ساختار سازمانی و کاهش حوزه های معاونت شهرداری و سازمان ها و شرکتهای تابعه و ساماندهی مجدد مناطق شهرداری تهران" در شورای اسلامی شهر تهران مصوب شد.

رسولی اظهار کرد: بر اساس ماده واحده این طرح می بایست تا پایان خرداد سال ٩٨ این مطالبه محقق می شد که متاسفانه علیرغم گذشت بیش از۴.۵ ماه از موعد قانونی مقرر و برقراری حداکثر هماهنگی فی ما بیین هنوز این وظیفه قانونی عملی نشده است.

وی با اشاره به اینکه سه بار درباره این موضوع به شهردار در صحن تذکر داده ام و هر مرتبه اعلام کرده به زودی لایحه ارسال خواهد کرد، تاکید کرد: نمی دانم علت تاخیر و تعلل چیست! قطعا در صورت تداوم این قصور ، در مقام استیفای حقوق شهروندان و عمل به وظیفه نمایندگی مردم به ناچار از سایر ظرفیت های قانونی استفاده می کنم.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها