۷ شرور محله نبرد دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد از دستگیری ۷ شرور در محله نبرد، خبرداد و گفت: این متهمان ضمن درگیری با شهروندان، شیشه‌های قهوه خانه‌ای را تخریب کرده بودند.

۷ شرور محله نبرد دستگیر شدند

سرهنگ جهانشاه تیموری رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد گفت: ساعت ۲۱:۰۰ هفدهم آبان ماه طی تماس تلفنی شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی، خبری مبنی بر اینکه هفت جوان با تخریب شیشه های قهوه خانه ای و درگیری با سایر شهروندان در حال عربده کشی و بر هم زدن نظم عمومی هستند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و بلافاصله تیمی از کلانتری ۱۳۲ نبرد به نشانی اعلامی اعزام شدند.

او ادامه داد: گشت انتظامی کلانتری به نشانی اعلامی اعزام و ضمن تایید صحت خبر، مشاهده کردند که ۳ تن از این افراد شرور وارد قهوه خانه ای شدند و با جدا کردن دستگاه ضبط تصاویر، آن را به پشت بامی پرتاب و از محل گریختند و به دنبال آنها ۴ شرور دیگر نیز متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در عملیات تعقیب و گریز، هر سه متهم فراری، دستگیر و به کلانتری منتقل شدند، ادامه داد: در پایش های اطلاعاتی مخفیگاه ۴ متهم دیگر نیز شناسایی و با دستور قضائی روز گذشته هر ۴ شرور نیز در مخفیگاهشان در عملیات های مستقل و مجزا دستگیر شدند.

تیموری در خصوص اظهارات متهمان گفت: متهمان در تحقیقات اولیه بیان داشتند: تولد ۱۵ سالکی یکی از دوستانمان بود که برای قدرتنمایی و خوشگذرانی به خیابان مراجعه کردیم و شروع به عربده کشی کردیم که در همین هنگانم چرخ موتورسواری به پای یکی از ما برخورد و بدین ترتیب درگیری آغاز شد.

کلانتر محله نبرد ابراز داشت: افراد شرور پیش تر نیز با همین عناوین مجرمانه دستگیر شده اند که با تکمیل تحقیقات پلیسی متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: میزان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها