خواننده گروه موسیقی بمرانی در گفت‌و‌گو با سرنا :

تهیه‌کننده موسیقی در ایران تعریفی ندارد/ رفاقت قدیمی با رامبد جوان دارم/ چون سرگرم نیستیم، به زندگی هنرمندان سرک می‌کشیم

خواننده گروه موسیقی بمرانی درخصوص سابقه فعالیتش در صحنه تئاتر گفت: تقریبا از سال ۱۳۹۰ با همکاری سجاد افشاریان حضور در صحنه‌های تئاتر را به عنوان نوازنده-بازیگر تجربه کردیم.

تهیه‌کننده موسیقی در ایران تعریفی ندارد/ رفاقت قدیمی با رامبد جوان دارم/ چون سرگرم نیستیم، به زندگی هنرمندان سرک می‌کشیم

بهزاد عمرانی در گفت‌وگو با برنامه سرنا به اولویت‌بندی‌هایش اشاره کرد و اظهار داشت: قطعا اولویتم خوانندگی و حضور در گروه بمرانی است و تیم نمایش "نیمه تاریک ماه" فقط به علت پیشینه‌ام در صحنه تئاتر من را به این اجرا دعوت کردند.

وی خاطرنشان کرد: سیب‌زمینی و ته‌دیگ جزو اولویت‌هایم در زندگی و موسیقی و بازیگری در اولویت‌های بعدی هستند.

این خواننده موسیقی با اشاره به حواشی زندگی رامبد جوان عنوان کرد: رفاقت قدیمی با رامبد جوان دارم و تنها نکته‌ای که بابت حواشی به وجود آمده برای رامبد می‌توانم بگویم این است که مردم اگر سعی کنند سرگرم زندگی خودشان باشند، به حریم هنرمندان کنجکاو نخواهند شد.

عمرانی اضافه کرد: آلبوم موسیقی جدیدمان، فصل زمستان منتشر خواهد شد و مخاطبان با ورژن جدیدی از آهنگ‌ها مواجه خواهند شد.

وی در پایان گفت: از همان ابتدای کارم در موسیقی با آقای رسول اف همکاری داشته‌ام و از احوال دیگر تهیه‌کننده‌ها اطلاعی ندارم اما من هم شنیده‌ام که در موسیقی مافیا و دلال وجود دارد.

66

حجم ویدیو: 28.89M | مدت زمان ویدیو: 00:07:10 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها