تحلیل امیر‌آبادی فراهانی از سخنان روز گذشته روحانی در گفت‌و‌گو با خبرفوری:

186 میلیون یورو در دولت دوازدهم گم شده است/ آقای رییس‌جمهور قصد دارند قوه‌قضاییه کارش را انجام ندهد

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: 186 میلیون یورو برای خرید کالای استراتژیک شرکت جاهد وزارت کشاورزی برده است و الان نه پول است و نه کالا.

186 میلیون یورو در دولت دوازدهم گم شده است/ آقای رییس‌جمهور قصد دارند قوه‌قضاییه کارش را انجام ندهد

احمدامیرآبادی فراهانی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در خصوص بیانات رئیس جمهور در استان یزد اظهار داشت: آقای روحانی هنوز در حال و هوای انتخابات سال 96 هستند و اصلا یادشان رفته شش سال است رئیس جمهور مستقر و رئیس عالی امنیت ملی هستند.

احمدامیرآبادی فراهانی با بیان به این که صحبت‌های ایشان بیشتر در قامت یک کاندیدا بود تا یک رییس جمهور مستقر ، ادامه داد:مطالبی که ایشان گفتند همه قابل نقد و پاسخ است.

وی ضمن اشاره به این که آقای روحانی بیان کردند" در دولت من حتی یک دلار گم نشده است"، تصریح کرد: 186 میلیون یورو برای خرید کالای استراتژیک شرکت جاهد وزارت کشاورزی برده است و الان نه پول است و نه کالا.

امیرآبادی یادآور شد: فساد از هر گروه و جناحی که باشد بد است و باید برخورد شود اما استفاده ابزاری و این که مانع اقدامات مثبت قوه قضاییه شویم بی‌انصافی است.

وی با اعلام این که در دولت روحانی مفاسد روشن بوده است و همه مردم محاکمه ها را دیدند، اذعان کرد: دختر وزیر آقای روحانی، برادر معاون اول ایشان، برادر خودشان و معاونین وزرا از جمله کسانی بودند که محاکمه شدند؛ همین چند وقت پیش دو نفر از رابطین وزیر جهاد نیز دستگیر شدند.

وی خاطر‌نشان کرد: آقای روحانی فرافکنی کرده و رو به جلو فرار می‌کنند و قصد دارند قوه قضاییه کارش را انجام ندهد.

امیرآبادی افزود: ما از قوه قضاییه می خواهیم به جد با مفاسد در هر گروه و جناحی‌های مختلف برخورد قاطع کند و در دادگاه‌های علنی به مردم اعلام کند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ناشناس
    0

    مردم دیگه به حرفهای آقای روحانی وجهانگیری اعتماد ندارندالبته اگرپولی درزمان احمدی نژادگم شده باید ایشون پاسخگوباشداماآقای روحانی بهتراست ازعملکردقمردرعقرب دولت خودشان ازنتیجه برجام که قراربود تحریمها را برداردووضع اقتصادرا سروسامان دهدگرفته تااین هرج ومرج اقتصادی وکاهش وحشتناک ارزش پول ملی وگرانی های وحشتناک وبازاربی دروپیکرخودروودزدی هاورانت خواری های مقامات دولتی وبرادران وآقازاده هاشون برای مردم بگویندمردم اکنون به قوه قضاییه وآقای رییسی برای برخوردبا فساد ومفسدین چشم دوخته اند وازظواهرامرچنین برمی آید که آقای روحانی با حرفهای سیاسی قصددارندمردم را گول بزنندورونداصلاحات قوه قضاییه را مخدوش ومتوقف کنندمردم هم این را فهمیده اندبرای همین است که دیگرنه به حرفها روحانی ونه جهانگیری گوش نمی دهند وهمچنان ازاقدامات آقای رییسی حمایت می کنندواگرلازم شودبرای حمایت ازایشان وبرعلیه صاحبان واربابان ثروت وقدرت به میدان نیزخواهندآمددرودبرمردم یزدکه این پیام و مطالبه عمومی ملت ایران رامستقیما باشعارهایشان به گوش رییس جمهورروحانی رساندند.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      روحانی باید جواب سهل انگاری و خیانت خود و دولت خود را بدهد مردم را پیچاره کرد .

  • ایرانی
    0

    من خودم ب روحانی رای دادم والان۱۰۰درصد پشیمانم.خداپدرمادر رییسی رو بیامرزه‌.کار اصلاح طلباتمومه.همه چی چندبرابر شده فقط دلار وطلا روچسبیدن بگن مااقتصادو مثلا روپا نگهداشتیم.مردم دلار نمیخورن،کالا وغذامیخوان..مسکن وجنس میخان.اتفاقا روحانی مردمو خر فرض کرده مردم میفهمن.درود ب رییسی!

  • arman
    0

    جالبه که در مورد اظهارات مشکوک روحانی در یزد، همممه مردم در تمام کشور اتفاق نظر دارند که روحانی از تیغ گیوتین قوه قضاییه که بر گردن برادر کلاهبردارش قرار گرفته ترسیده . ولی شرم اوره که از محضر مردم شریف یزد برای مقاصد شخصی استفاده میکنن

  • کاربر ناشناس
    0

    با توجه به شرایط سخت تحریم و زندگی مردم در این شرایط باید از فضا بدنبال نماینده و مسئول باشیم تا مردم را نجات دهد چون دیگر مردم سر در گم شده اند چه کسی کارساز و به داد مشکلات خواهد رسید و همدل مردم باشد نه به مردم از پشت میز نه از بالای کاخ نگاه کند.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      روحانی از محاکمه خود و دولت اش در پسا روحنی وحشت دارد

  • ایرانی
    0

    از قرار معلوم دزدی و اختلاس در هردو قوه بی داد می کند...

  • ناشناس
    0

    درودبررئیسی

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      روحانی از چه چیزی وحشت دارد

  • کاربر ناشناس
    0

    از یابنده این مبلغ ۱۸۶ملیون یورو تقاضا میشود آن رابه صندوق پستی به آدرس کانادا بیندازد

  • بهنام
    0

    یعنی واقعا وقاحت و قباحت مسیولین ارشد قوه قضاییه مثال زدنیه. ظاهراً کاری جز حمله به دولت روحانی ندارند.

  • کاربر ناشناس
    0

    آقای فراهانی گم شدن ۱۸۶ میلیون یورو شرکت جاهد اگرحقیقت دارد چرا بلافاصله قوه قضاییه اقدام نمیکند با چه کسی رودربایستی دارد

  • کاربر ناشناس
    0

    پول گم شده !!؟مگه یه قران و دوزاره که گم بشه!!

  • کاربر ناشناس
    0

    در دولت روحانی از نظر فسادبا دولت مطبوع شما یعنی دولت احمدی نژاد اصلا قابل مقایسه نیست در طول تاریخ ایران بی سابقه بوده است

  • حقگو
    0

    هروقت خاندان لاریجانی که با آن وضع رسوایی که دردوره احمدی نژاد اتفاق افتاد وبعددرهمین چندوقت پیش اکبرطبری معاون رییس قضا که مبلغ ،، ، میلیون یورو در شومینه عالیجنبان جاسازی شد وخیلی افشاگریهای دیگر که نمیدانم چرا همه درنطفه خفه شد رادرنظربگیریم دستگیرومحاکمه شدن بایدگفت قضا داره حکم عدل ودادی که چندین دهه هست قضا شده ادا می کند کوکجا کی قضا یقه ی دم کلفتهاراگرفت راست میگه روحانی پارتی بازی نکنین دم همه روبگیرید وباقیچی کلفترهمه راقیچی کنید

  • فرشید
    0

    صدها اختلاس و فساد ما دراین دولت دیدیم بعد آقای روحانی میگه یک دلارم گم نشده!!! بعدش میگه در دولت احمدی نژاد فلان قدر پول گم شده و.... اگه سند اختلاس و فساد دولت احمدی نژاد است خوب سند را فاش کنه.چرا بیخود به پاکترین وبهترین و عدالت متدترین دولت جمهوری اسلامی تهمت میزنند.بخدا اگه اینا مدرکی قابل ارائه علیه دولت احمدی نژاد داشتند ول کن ماجرا نبودند.فقط بگم که احمدی نژاد را مردم دوست دارند و خواهند داشت و این وصله ها به ایشان و دولتش نمیچسبه.زنده باد دکتر محمود احمدی نژاد

  • کاربر ناشناس
    0

    طبق گفته خودت هر کس را گرفتند از اعضا دولت بودند چرا بقیه دزدها را آزاد گذاشتند هر غلطی دلشان خواست بکنند گرچه همه تان سر ته یه کرباس هستین ایشان هم از همین ناراحتن که چرا فقط یک قوه مثلا میخوان بگن زور ما از دولت بیشتر است خود شما تا حالا خفه شده بودی این مطالب را بگوئی حالا که او حرفی زده همه جاتون میسوزه انشااله همتون نابود بشین تا این مردم راحت بشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها