در گفتگو با مشهد فوری؛

کلاهِ فریبِ صحبت از فساد در مقابل جنبش آغازگر مبارزه با فساد سر مردم نمی رود

مسئول بسیج دانشجویی فرهنگیان تربت حیدریه در واکنش به صحبت های رئیس جمهور گفت: صحبت از فساد و تهدید به افشای آن، آن هم در مقابل شروع جنبش مبارزه با فساد در قوه قضاییه باعث نمی‌شود کلاهی مانند کلاه برجام به سر مردم برود.

کلاهِ فریبِ صحبت از فساد در مقابل جنبش آغازگر مبارزه با فساد سر مردم نمی رود

محمدجواد نیری، مسئول بسیج دانشجویی فرهنگیان تربت حیدریه با اشاره به سخنان روز گذشته رئیس جمهور در جمع مردم یزد به خبرنگار مشهد فوری گفت: سخنان جناب رییس جمهور در یزد آن هم با آن عصبانیت تعجب برانگیز بود چرا که درست در زمانی که قوه قضاییه با شتاب نسبتا خوبی در حال رسیدگی به پرونده های فساد است رئیس جمهور گفت «اینکه چند نفر را به دادگاه ببرند و تبلیغ کنند سر مردم کلاه نمی رود».

وی ادامه داد: کاش رئیس دولت به این نکته هم توجه کند که صحبت کردن از فساد و تهدید به افشای آن بعد از ۶سال، آن هم در مقابل شروع جنبش مبارزه با فساد در قوه قضاییه و تاختن به آن دیگر باعث نمی‌شود که کلاهی مانند کلاه بزرگ برجام به سر مردم برود.

نیری افزود: ای کاش همانطور که سخنگوی قوه قضاییه گفت «برای ما فرقی نمی کند که پرونده فساد مربوط به بابک زنجانی باشد یا کرسنت و استات اویل» رئیس جمهور هم بفرمایند که همین عقیده را دارند. یا همانطور که دغدغه دلارهای گمشده را دارند، نسبت به پرونده ارزها و سکه هایی که در سال ۹۶و۹۷ بانک مرکزی، با سیاست های مورد بحث، خزانه ارزی و طلای کشور را در اختیار افراد سودجو و فرصت طلب قرارداد هم حساسیت نشان داده و در سخنانشان به این نکات هم توجه می کردند.

وی با اشاره به اینکه معلوم نیست که این واکنش های روحانی آن هم به این صورت از چه چیزی نشأت می گیرد، خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهور که حواسش به این فسادها هست و به آن ها نیز آلرژی دارد، ای کاش نسبت به برادر خود هم حساسیت داشت و نمی گذاشت که برخی اتفاقات برای او و یا برادرهای برخی دیگر از مسئولین و یا حتی خود مسئولین دولتی بیفتد!!!

این جنجال ها چیزی جز این در ذهن متبادر نمی کند که تفکر حاکم بر جریان دولت پس از چندین سال گره زدن مسائل کشور به برجام، حال پس از اینکه برجام با دماغ به زمین کوبیده شده، راه فرار و نجات خود را سیاسی کاری و حمله به دیگر نهادها از جمله قوه قضائیه برای دوقطبی کردن جامعه می داند.

مسئول بسیج دانشجویی فرهنگیان تربت حیدریه تاکید کرد: جالب است مسئول نهادی که افراد خودش متهم به فساد و زایش آن شده اند اکنون خواستار مبارزه با فساد است؛ بهتر است این نهاد محترم ابتدا با اصلاح ساختار و رفتار خود مبارزه با فساد را شروع کند و بعد از آن تبدیل به مدعی العموم شود. به شخصه نیز آرزو می کنم که سخنان دیروز جناب رییس جمهور ربطی به جمله معروف «اعلان جنگ» نداشته باشد.

وی تصریح کرد: گویا ایدئولوگ های اعتدالیون فضای جامعه را جز با برجام تصور نکرده بودند و برای جامعه بدون برجام نیز برنامه ریزی نداشته و ندارند که در حال حاضر برنامه راهبردی شان شده جنجال آفرینی!

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها