رد شایعه ای که نزدیکان قالیباف به راه انداختند: هیچ تصمیمی مبنی براینکه حدادعادل نامزد انتخابات نشود، گرفته نشده است

حمیدرضا ترقی فعال سیاسی اصول‌گرا و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، خبر عدم شرکت حداد عادل در انتخابات که توسط سروری چهره نزدیک به قالیباف اعلام شده را رد کرد.

رد شایعه ای که نزدیکان قالیباف به راه انداختند: هیچ تصمیمی مبنی براینکه حدادعادل نامزد انتخابات نشود، گرفته نشده است

حمیدرضا ترقی فعال سیاسی اصول‌گرا و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، خبر عدم شرکت حداد عادل در انتخابات که توسط سروری چهره نزدیک به قالیباف اعلام شده را رد کرد و تاکید نمود: « قالیباف و حداد هردو در یک ائتلاف هستند و رقابت درون گروهی بین آنها وجود ندارد و هنوز هیچ تصمیمی از سوی شورای وحدت برای شرکت و عدم شرکت حداد عادل وجود ندارد. هیچ تصمیمی مبنی بر این‌‌که او نامزد انتخابات نشود، گرفته نشده است.»

وی در ادامه گفت: «این امکان وجود دارد که حتی یک شخص قصد شرکت در انتخابات را نداشته باشد اما شورای وحدت به او تکلیف بکند، پا به میدان بگذارد. در مجموع، حرف و حدیث‌هایی که اکنون مطرح می‌شود، ملاک نبوده و تا زمان اعلام ثبت‌نام برای انتخابات مجلس یازدهم نمی‌توان با قاطعیت هیچ موضوعی را رد یا تایید کرد.»

این فعال سیاسی اصول‌گرا، در بخشی دیگر از گفته‌های خود در ارتباط با مواضع جدید جبهه‌ پایداری که گفتمان اصول‌گرایی را منسوخ می‌داند و تنها خود را معتقد به ارزش‌های انقلابی معرفی می‌کند، به «انتخاب» گفت: «این‌که شورای ائتلاف جریان ارزشی انقلاب (شاجا) تشکیل شده، خود بدین معنا است که دیگر اصول‌گرایی در معنای گذشته مطرح نیست. شاجا به شکل واضح بدین معنا است که گفتمانی که جدیدا مطرح شده، گفتمان «انقلابی‌گری» است. بنابراین، نمی‌توان این مساله را در تضاد با اساس جریان اصول‌گرایی مورد ارزیابی قرار داد.»

هچ تصمیمی برای عدم شرکت حداد عادل در انتخابات مجلس گرفته نشده /

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، در ادامه تصریح کرد: «مطالبی که مرتضی آقا تهرانی دبیر کل جبهه پایداری نسبت به شورای ائتلاف بر زبان رانده‌اند، مربوط به وضعیت گذشته بوده است. این‌که او تاکید می‌کند ائتلاف در نوعی سازوکار به شکل شرکت سهامی را قبول ندارد، مورد تایید تمامی اعضای شورای ائتلاف نیز است. بنابراین، آن‌چه که آقاتهرانی مورد انتقاد قرار داده، با آن روالی که اکنون در شورای وحدت وجود دارد، متفاوت است.»

ترقی در بخشی دیگر از اظهارات خود تاکید کرد: «متاسفانه تلاش غالب رسانه‌ای این است که تمامی جریان‌های اصول‌گرا و انقلابی را در یک سمت قرار دهد و جبهه پایداری را در سوی دیگر اما واقعیت این است که شورای ائتلاف جریان ارزشی انقلاب، در حال رایزنی و گفتگو با همه جریان‌ها بوده و در پی ایجاد ائتلاف بزرگ یا حداکثری را دنبال می‌کند. در این میان، برخی‌ها زودتر و آسان‌تر هماهنگ می‌شوند و برخی دیگر دیرتر و دشوارتر. با جبهه پایداری نیز این مذاکرات همانند دیگر جریان‌ها دنبال شده و استراتژی که دنبال می‌شود به هیچ عنوان این جبهه را با نگاهی متفاوت از دیگر جریان‌ها نگاه نمی‌کند. در واقع، ائتلاف همه‌گیر مقصد نهایی است که شورای وحدت در پی آن است.»

وی در بخش پایانی اظهارات خود تاکید کرد: «زمانی که در اسم شورای هماهنگی اصول‌گرایان تغییر ایجاد شده و این جریان تحت عنوان نیروهای وفادار به ارزش‌های انقلاب گرد هم آمده‌اند و انقلابی گری اساس کار است، طبیعتا تغییر صورت گرفته است. لذا نمی‌توان خواست جبهه پایداری را با مجموعه شورای ائتلاف در تضاد ارزیابی کرد.»

منبع: انتخاب

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مردم
    0

    کسی رای نخواد دادکه اینها برانامه انتخاباتی برای خودشان میخ ان بگذارنند ملت اعتمادی دیگر به هیچ کسی ندارنند اینه دلشان را صابون دارند می زنند رو ملت حساب باز نکنید نکنید بیچاره کردید این مردم را حالا نوبت کسانه دیگر است دوزدی به راه بندازند غارت کنند اختلاس کنند نه ملت هیچ اعتمادی به هیچ کس ندارنند و نخواهند داشت زندگی از دروغ وحده گرانی برای مردم نگذاشتین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها