عملکرد حیرت‌انگیز مدافعان کناری لیورپول

ترنت الکساندر آرنولد و اندی رابرتسون، دو مدافع کناری لیورپول، از ابتدای فصل 2018 تا به اینجا عملکرد فوق العاده ای داشته اند.

عملکرد حیرت‌انگیز مدافعان کناری لیورپول

لیورپول روز یکشنبه موفق شد با نتیجه 3-1 از سد منچسترسیتی عبور کند تا به تنهایی و مقتدرانه در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد. گل دوم لیورپول مقابل منچسترسیتی روی پاس گل فوق العاده اندی رابرتسون و با ضربه سر محمد صلاح به ثمر رسید. رابرتسون در حالی موفق به ثبت یک پاس گل مقابل سیتی شد که پیش از این نیز به عنوان یک مدافع کناری عملکرد فوق العاده ای در فاز هجومی به نمایش گذاشته بود.

همچنین دیگر مدافع کناری لیورپول یعنی ترنت الکساندر آرنولد نیز وضعیت مشابهی با رابرتسون دارد. این جوان انگلیسی فصل گذشته موفق شده بود 12 پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کند تا نام خود را در کتاب رکورد های گینس به عنوان مدافعی که بیشترین پاس گل را در طول یک فصل لیگ برتر ارسال کرده، ثبت کند.

نکته جالب درباره عملکرد فوق العاده مدافعان کناری لیورپول به مجموع پاس گل های آن ها از ابتدای فصل 2018 تا به این لحظه بر می گردد؛ جایی که رابرتسون و آرنولد از ابتدای فصل 2018 تا به حال مجموعا 30 پاس گل برای هم تیمی های خود ارسال کرده اند. موضوعی که در نوع خود حیرت انگیز و فوق العاده به نظر می رسد.

وقتی این آمار رابرتسون و آرنولد ارزشمندتر می شود که بدانیم این دو بازیکن از ابتدای سال 2018 تا به حال در مقایسه با مثلث های مخوف دنیای فوتبال پاس گل های بیشتری برای هم تیمی های خود ارسال کرده اند و تنها مثلث خط حمله بارسلونا متشکل از لیونل مسی، لوئیس سوارز و عثمان دمبله موفق شده اند با آمار این دو مدافع برابری کنند.

همچنین مثلث خط حمله پاری سن ژرمن با حضور بازیکنانی نظیر کیلیان امباپه، نیمار و ادینسون کاوانی از ابتدای سال 2018 تا به این جا مجموعا موفق به ثبت 26 پاس گل شده اند. سه بازیکن خط حمله بایرن مونیخ شامل روبرت لواندوفسکی، سرژ گنابری و فیلیپ کوتینیو نیز تنها 25 پاس گل برای هم تیمی هایشان ارسال کرده اند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها