خبر خوب برای یونایتد؛ باز شدن گچ پای پوگبا

پل پوگبا بعد از باز کردن گچ پایش حالا می‌تواند بدون نیاز به عصا راه برود و گفته می‌شود ممکن است از اواخر ماه جاری میلادی به ترکیب منچستریونایتد برگردد.

خبر خوب برای یونایتد؛ باز شدن گچ پای پوگبا

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد که از مدتی پیش به دلیل شکستن استخوان ساق پایش از ترکیب تیم کنار رفته بود، این هفته گچ پایش را باز کرده و ممکن است از اواخر ماه جاری میلادی بار دیگر به ترکیب شیاطین سرخ برگردد.

پوگبا آخرین بار در اواخر ماه سپتامبر و در جریان تساوی 1-1 یونایتد مقابل آرسنال برای تیمش بازی کرده بود. پوگبا از آن زمان تا امروز به دلیل مصدومیت هشت بازی یونایتد را از دست داده است. پوگبا همچنین به دلیل مصدومیت دو بازی تیم ملی فرانسه را از دست داده و این هفته در حالی که شاگردان دشان به مصاف مولداوی و آلبانی خواهند رفت هم در ترکیب خروس‌ها نخواهد بود.

شاگردان اوله گنار سولسشر با وجود غیبت پوگبا در چند بازی اخیر خود عملکرد بهتری داشته‌اند و از شش بازی‌شان در رقابت های مختلف در پنج بازی به پیروزی رسیده‌اند.

پوگبا روز دوشنبه با انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود نشان داد که گچ پایش را باز کرده و می‌تواند بدون نیاز به عصا یا چوب زیر بغل راه برود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها