واکنش رسایی به سخنان ذوالنوری

«چطور ممکن است وظیفه کسی به زیر کشیدن این رییس جمهور باشد در عین حال وظیفه‌اش تلاش برای به ریاست رساندن علی لاریجانی حامی اصلی حسن روحانی به ریاست مجلس باشد؟!»

واکنش رسایی به سخنان ذوالنوری

واکنش رسایی به سخنان ذوالنوری:

برادر ذوالنور !

چطور ممکن است وظیفه کسی به زیر کشیدن این رییس جمهور باشد در عین حال وظیفه‌اش تلاش برای به ریاست رساندن علی لاریجانی حامی اصلی حسن روحانی به ریاست مجلس باشد؟!

اگر سخنان روحانی تداعی‌گر ۱۴ اسفند و ذات بنی‌صدری اوست - که هست - چه کسی با حمایت‌های پیدا و پنهانش در جایگاه ریاست مجلس، او را به این جسارت رسانده؟! و چه کسی این حامی را در این کرسی نشانده؟!

منبع: کانال حمید رسایی

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • صادق ملکی
    0

    باز وقتِ انتخابات شد..‌‌باز میخوان ذهنها رو ببرن بین بدو بدتر....باز مردم رای بدن، باز بعد یه ماه بعد انتخابات همه چی فراموش بشه... باز همین قصه.‌‌‌‌‌....

  • محمد
    0

    فکر میکردم آقای ذوالنور حرف و عملش یکیست با این سخنان آقای رسایی کاملا نظرم عوض شد

  • معتمد
    0

    ذوالنور دیروز یکم تند رفت ! در مورد رای دادن به ریاست مجلس شدن لاریجانی هم شرایط یه طوری بود که مجبور بود به لاریجانی رای بده در مورد آقای رسایی هم باید بگم برادر من گل به خودی نزن !

  • شفیعی
    0

    درتمام انتخابات شرکت میکردم ومعیا رانتخابم نظرجامعه روحانبت مبارزبودوقتی دیدم هاشمی ناطق لاریجانی مطهری روحانی سرشان در خانه رفسنجانی است که درانتخابات بین ناطق وخاتمی حامی خاتمی شددیگرازانها پیروی نخواهم کرد

  • هادی اله یاری
    0

    ببینید کی گفتم..‌‌‌‌..ایها الناس..‌‌اگه همین فرد جاسوس از آب در نیامد...

  • صدیق
    0

    فصل انتخابات نزدیکه....دعواهای سیاسی مسخره....لعنت بر سیاست بی پدر مادر...باز فصل تَکرار میکنمها...به هر شکلی....با هر رویه ای....وای...لعنت خدا بر عمروعاص...!

  • محمد
    0

    دقیقا درست گفت وقتی اقای لاریجانی که باید سخنگوی مجلس باشد شده .....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها